Mașinile SH care se strică cel mai repede, potrivit mecanicilor. Cele mai frecvente defecțiuni

Mașinile SH care se strică cel mai repede, potrivit mecanicilor. Cele mai frecvente defecțiuni

Mașinile SH care se strică cel mai repede, potrivit mecanicilor, ar trebui evitate. După voba „românii sunt prea săraci ca să aibă mașini proaste”, e bine să eviți mărcile considerate cel mai puțin fiabile atunci când vrei să-ți iei un automobil la mâna a doua.

Românii „vânează” mașinile SH din străinătate, dar, într-un final, constată că ei au fost, de fapt, cei vânați de către proprietari care nu știau cum să scape mai repede de rablă. Evident, mulți nu vor recunoaște niciodată asta, dar nu înseamnă că e mai puțin adevărat.

Mașinile SH care se strică cel mai repede
Un studiu realizat de J.D. Power arată o statistică îngrijorătoare cu privire la fiabilitatea mai multor mărci auto. Problema este că printre cele mai dezastruoase se află chiar nume mari, pe care românii le consideră mărci de top. Mașinile SH din aceste categorii se strică, însă, după primele trei – patru luni de (re)utilizare.

În topul celor mai proaste mașini sunt cele britanice, precum Land Rover și Jaguar, urmate apoi de, surpriză, Volvo, considerată compania cu unele dintre cele mai sigure mașini din lume. Nu excelează și la capitolul fiabilitate, după cum arată statistica respectivă.

Sub media de anduranță la utilizare îndelungată se află și alte mărci de top, precum Volkswagen, Audi Buick, Jeep, Toyota, Dodge, Acura, GMC, Mazda, Honda, Chrysler, Mitsubishi sau Subaru. Aceste companii fabrică printre cele mai performante automobile din lume. A aproape de necrezut că au obținut un scor atât de slab când vine vorba de fiabilitate.

La polul opus al clasamentului se află mașinile pe care te poți baza chiar și atunci când au peste 100.000 de kilometri la bord. Ai aici în vedere mărci precum Kia, Hyundai, Porsche, Ford, Chevrolet, Nissan sau BMW. Vezi mai jos întregul clasament.

Problema cu acest studiu este că nu se precizează și argumentele care i-au determinat să claseze companiile astfel. Doar cei care au achiziționat deja astfel de mărci, la mâna a doua, ar putea să se pronunțe mai bine.

Care sunt cele mai frecvente defecțiuni și ce tipuri de mașini SH să eviți
Orice mașină nouă este bună, oricât de ieftină sau de scumpă ar fi. Cu mașinile second-hand, altfel stau lucrurile, în funcție de cât de bine le-au îngrijit foștii proprietari.

În general, e bine să eviți non-euro. Nu doar că în Uniunea Europeană vom plăti tot mai mult pentru astfel de autoturisme, pentru că poluează masiv, dar ți vor produce o și mai mare gaură în buget din cauza consumului foarte mare și a faptului că prezintă o mulțime de defecțiuni la nivelul motorului.

Evident, evită mașinile britanice, mai ales cele la mâna a doua.

Mașinile decapotabile sunt iar de evitat tocmai din cauza acelui plafon mobil care e conceput să se deschidă și să se închidă de un anumit număr de ori. De regulă, când o cumperi tu, plafonul deja și-a atins o bună parte din numărul maxim de utilizări.

O altă categorie de evitat este cea a mașinilor diesel vechi, atât din cauza consumului crescut de carburant, cât și a numeroaselor defecțiuni la nivelul motorului, care sunt inevitabile la o mașină mai veche de zece ani.

Stirea anterioara

Magazin de echipamente de schi! Vă așteptăm în orice perioadă!

Stirea Urmatoare

PSD-iștii și-au depus candidaturile la Consiliul Județean. Vezi lista completă

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.