GAL Codrii Herței: O nouă sesiune destinată furnizorilor de formare profesională

GAL Codrii Herței: O nouă sesiune destinată furnizorilor de formare profesională

Asociația Grupul Pentru Dezvoltare Locală – G.A.L. Codrii Herței anunţă desfăşurarea, în perioada 2 septembrie – 4 octombrie 2013, a apelului de selecție pentru depunerea proiectelor de finanţare aferente Măsurii 411.11 ”Formare profesională (training), informare și difuzare de cunoștințe” din cadrul Planului de Dezvoltare Locală Codrii Herței.

Fondurile nerambursabile alocate pentru acest apel de selecție sunt de 10.684 de euro. Suma maximă nerambursabilă care poate fi acordată pentru finanțrea unui proiect este de 10.684 euro.

În mod obligatoriu, proiectul pentru care se solicită finanțare trebuie implementat în teritoriul G.A.L. Codrii Herței. Aria geografică a teritoriului cuprinde următoarele comune: Cândești, Concești, Cordăreni, Cristinești, Dersca, George-Enescu, Hilișeu-Horia, Hudești, Ibănești, Lozna, Mihăileni, Pomârla, Șendriceni,  Suharău (județul Botoșani) și orașul Siret (județul Suceava).

Rezultatul procesului de selecţie intermediar va fi publicat la sediul G.A.L. Codrii Herței si pe site-ul  www.codriihertei.ro. În termen de 3 zile lucrătoare de la publicarea raportului intermediar se vor transmite solicitanţilor de finanţare notificări cu privire la selectarea /neselectarea proiectelor depuse. Solicitanţii care au fost notificati de către G.A.L. Codrii Herței ca proiectele acestora nu au fost selectate, pot depune contestaţii la sediul G.A.L. din localitatea Dragalina, comuna Cristinești, judeţul Botoșani, in termen de 5 zile lucrătoare de la primirea notificării. Contestaţiile depuse vor fi soluţionate de o Comisie de Contestaţii, membrii acesteia fiind diferiti de cei existenţi in Comitetul de Selecţie a proiectelor. Publicarea Raportului Comisiei de Soluţionare a Contestaţiilor se va face la sediul G.A.L. si pe site-ul www.codriihertei.ro.

Depunerea proiectelor aferente Măsurii 411.11 se va face la sediul Asociatiei Grupul Pentru Dezvoltare Locală – G.A.L. Codrii Herței, de luni până vineri, în intervalul orar 09:00 – 15:00. Termenul limită al depunerii cererilor de proiecte pentru această sesiune este vineri, 4 octombrie 2013, ora 15:00.

Pentru a primi finanţare nerambursabilă, solicitantul trebuie să îndeplinească cerinţele de conformitate şi eligibilitate menţionate în cadrul Ghidul Solicitantului aferent acestei măsuri de finanţare. Acesta se poate descărca gratuit de pe pagina de internet a Asociatiei Grupul Pentru Dezvoltare Locală – G.A.L. Codrii Herței, www.codriihertei.ro.

INFORMAŢII SUPLIMENTARE

Măsura 411.11 - „Formare profesională, informare și difuzare de cunoștințe” urmărește să valorifice forța de muncă care încă mai există la nivelul comunităților, oferindu-i posibilitatea accesării unui curs de calificare relevant pentru contextul economic din mediul rural și totodată, însușirea unor cunoștințe noi și inovative. Prin această măsură se încearcă o stopare a șomajului și a migrației forței de muncă de la nivelul teritoriului, o integrare pe piața muncii a celor care nu dețin încă nici un fel de calificări ori competențe, și mai ales, o conștientizare a celor care sunt reticenți la schimbare, la noi abordări și noi viziuni pentru conviețuirea în cadrul comunității unde s-au născut și trăiesc în prezent. Astfel, prin însușirea de noi competențe, printr-un proces eficient de informare și conștientizare a capitalului uman existent în teritoriu, se poate induce/produce o schimbare a percepției, a mentalității oamenilor în ce privește ocuparea unui statut pe piața muncii, și în consecință, o creștere a calității vieții populației din mediul rural.

Beneficiarii eligibili pentru sprijinul acordat prin Măsura 411.11 sunt persoane juridice constituite conform legislației în vigoare în România care au prevăzut în obiectul lor de activitate formarea profesională sau informare și difuzare de cunoștințe:

-Instituții de învățământ: licee, colegii sau universități de profil agricol, silvic sau alimentar.

-ONG-uri  organizații constituite în conformitate cu Legea 246/ 2005 pentru aprobarea Ordonanței Guvernului nr. 26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare, care au în obiectul de activitate/ statutul propriu derularea de activități în domeniul informării, educării, formării adulților.

-Furnizori de FPC autorizați, publici și privați (conform Ordonanței Guvernului nr. 129/2000 privind formarea profesională a adulților, cu modificările și completările ulterioare), acreditate în domeniile de formare solicitate în această măsură.

-Entități publice sau private.

Documentele justificative pe care trebuie să le depună solicitantul odată cu depunerea proiectului, conform Ghidului Solicitantului a Măsurii 411.11 sunt:

Pentru societăți comerciale înființate în baza Legii nr. 31/1990 privind societățile comerciale, republicată:

a) Documentele statutare, inclusiv actele adiționale, dacă există;

b) Certificatul de înregistrare fiscală/CUI;

c) Certificat constatator eliberat de Oficiul Registrului Comerțului care să ateste că organizația nu este în stare de insolvență sau pe cale de lichidare, nu are afacerile administrate de către tribunal, nu sunt începute proceduri de aranjamente cu creditorii, nu are activitatea suspendată, nu este subiectul oricăror proceduri care se referă la astfel de situații, sau nu este în orice situație analogă provenind dintr-o procedură similară prevăzută în legislația și reglementările naționale în vigoare;

d) Bilanțul contabil pentru fiecare din ultimii 2 ani fiscali încheiați. Bilanțul contabil trebuie să cuprindă: formular 01 "Capitaluri" si formular 02 "Rezultat patrimonial". Bilanțul contabil trebuie să fie copie a exemplarului depus la organul fiscal în raza căruia funcționează, trebuie să fie vizibil numărul de înregistrare și antetuI cu datele de identificare complete;

e) Certificatul de atestare fiscală emis în conformitate cu prevederile Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 673/2009 pentru modificarea Ordinului Ministrului Finanțelor Publice nr. 752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane juridice și fizice, a certificatului de obligații bugetare, precum și a modelului și conținutului acestora.

f) Certificatul de atestare fiscală emis in conformitate cu prevederile Ordinului comun, al Ministrului Administrației și Internelor și Ministrului Finanțelor Publice nr. 2052 bis/1528/2006 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru stabilirea, constatarea, controlul, încasarea și urmărirea impozitelor și taxelor locale, precum și a altor venituri ale bugetelor locale.

Pentru organizații non-profit înființate în baza OG nr.26/2000 cu privire la asociații și fundații, cu modificările și completările ulterioare:

a) Documentele statutare inclusiv actele adiționale și hotărârile judecătorești de modificare, dacă este cazul;

b) Hotărârea Judecătorească de înființare;

c) Extras actualizat din Registrul Asociațiilor si Fundațiilor sau certificat emis de Judecătorie sau Tribunal, care să ateste numărul de înregistrare al organizației dumneavoastră și situația juridică a organizației;

d) Bilanțul contabil pentru fiecare din ultimii 2 ani fiscali încheiați. Bilanțul contabil trebuie să cuprindă: Formular 01 "Capitaluri" si Formular 02 "Rezultat patrimonial". Bilanțul contabil trebuie să fie copie a exemplarului depus la organul fiscal în raza căruia funcționează, trebuie să fie vizibil numărul de înregistrare și antetul cu datele de identificare complete;

e) Certificatul de atestare fiscală emis in conformitate cu prevederile Ordinului ministrului finanțelor publice nr.673/2009 pentru modificarea Ordinului ministrului finanțelor publice nr.752/2006 privind aprobarea procedurii de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane juridice și fizice, a certificatului de obligații bugetare, precum și a modelului și conținutului acestora;

f) Certificatul de atestare fiscală emis în conformitate cu prevederile Ordinului comun, al ministrului administrației și internelor și ministrului finanțelor publice nr.2052 bis/1528/2006 privind aprobarea unor formulare tipizate pentru stabilirea, constatarea, controlul, încasarea și urmărirea impozitelor și taxelor locale, precum și a altor venituri ale bugetelor locale.

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Șoferii au interzis! Amenzi pentru cei care merg să facă poze în lanul de rapiță

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.