Fetiță de opt ani din Botoșani în stare critică după ce a fost strivită de un monument funerar

O fetiţă de opt ani, din județul Botoșani, a fost transferată în stare critică la Iași, după ce un monument funerar a căzut peste ea.

Nefericitul eveniment a avut loc sâmbătă, în localitatea Roșiori. Fetița se afla cu părinții în cimitirul din localitate și a început să umble printre morminte. La un moment dat, fata a început să țipe. Alertată, mama acesteia a mers spre locul respectiv și și=a văzut copila strivită, sub un  monument funerar. Femeia a sunat la 112 și a cerut sprijinul cadrelor medicale.

Când au ajuns la fața locului, copila era inconștientă. Din cauza stării grave în care se afla, medicii au decis transferul la Iași.

„O fetiță de opt ani a fost adusă Urgețe Pediatrie sâmbătă, în jurul orei 18.00, cu un traumatism cranio-facial, cu o otoragie dreaptă. A fost investigată radiologic și s-a luat decizia transferului la Clinica de Neurochirurgie-Pediatrie Iași. Fata era cu părinții în cimitir și a fost strivită de o cruce din cimitir”, a declarat pentru botosaninews, Ioan Asaftei, purtătorul de cuvânt al Spitalului Județean.

Botoșănean arestat pentru tenativă de viol și violare de domiciliu

Percheziții sub coordonarea procurorilor Parchetului European la sediul AJOFM Botoșani