Echipele Delgaz Grid sunt în continuare pe teren, dar activitățile de relații cu publicul se realizează exclusiv online și telefonic

Echipele Delgaz Grid sunt în continuare pe teren, dar activitățile de relații cu publicul se realizează exclusiv online și telefonic

Preluarea cererilor de racordare la rețea se face pe www.delgaz.ro;
Activitatea din teren va continua cu respectarea strictă a regulilor de siguranță și protecție sanitară;

Echipele Delgaz Grid vor fi pe teren pentru a asigura alimentarea cu gaze naturale și energie electrică a celor peste 3 milioane de clienți, însă activitatea de relații cu publicul va continua să se desfășoare exclusiv online, respectiv telefonic și după ridicarea stării de urgență din România, impusă de pandemia de Coronavirus.

Astfel, preluarea cererilor de racordare la rețea și emitere a avizelor de amplasament se realizează prin intermediul site-ului www.delgaz.ro. Agenții companiei pot fi contactați zilnic, de luni până vineri, în intervalul orar 08.00-16.00, datele de contact regăsindu-se pe https://delgaz.ro/despre-noi/servicii-online.

Operațiunea de citire a contoarelor de gaz și electricitate se desfășoară în condiții normale pentru contoarele aflate la limita de proprietate. Clienții ale căror contoare se află în interiorul locuinței sunt încurajați să folosească mijloacele de comunicare online și cele telefonice puse la dispoziție de către companiile furnizoare de energie electrică/gaze naturale cu care se află în relații contractuale. 

Adițional canalelor de comunicare ale furnizorilor, compania noastră pune la dispoziție și o adresă de email [email protected], respectiv numerele de telefon: 0753.312.522 sau 0753.101.977 (de luni până vineri între orele 08.00-17.00) unde pot trimite indexul citit.

Din grijă pentru clienți și angajați, compania de distribuție a gazelor și energiei electrice va menține măsurile de siguranță recomandate de autorități, precum și cele decise și aplicate la nivelul întregului Grup E.ON. 

Astfel, tehnicienii companiei sunt echipați cu măști și mănuși de unică folosință pe care le utilizează pe toată durata intervențiilor de pe teren. Totodată, atunci când sunt solicitați să intervină la instalațiile interioare, aceștia se asigură că păstrează distanța de siguranță de minim 1,5 metri recomandată față de celelalte persoane.

Delgaz Grid asigură serviciul de permanență, 24 /7, unde pot fi semnalate disfuncționalități în ceea ce privește alimentarea cu gaze naturale sau energie electrică.

În cazul în care simt miros de gaz, clienții sunt rugați să apeleze numerele de telefon pentru situaţii de urgenţă: 0800 800 928 și 0265 200 928.

Pentru a semnala întreruperile în furnizarea energiei electrice, furturi de energie sau de echipamente, clienții sunt rugați să apeleze numerele pentru deranjamente: 0800 800 929, 0232 200 430, 0232 200 431 și 0232 200 432.

Mulțumim clienților și angajaților noștri pentru înțelegerea și responsabilitatea manifestată în această perioadă specială.

Stirea anterioara

ANAF a publicat proiectul noii declarații unice care permite acordarea de bonificații celor care își achită obligaţiile fiscale anuale

Stirea Urmatoare

Botoșăneanul dat dispărut găsit în pușcărie

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.