LIDL lansează un nou produs realizat după rețeta unui client, sub brandul cămara noastră

LIDL lansează un nou produs realizat după rețeta unui client, sub brandul cămara noastră

Lidl aduce pe rafturile magazinelor, pentru al doilea an consecutiv,un produs realizat după rețeta unui client, sub brandul Cămara Noastră. După ce anul trecut retailerul a lansat Pelteaua de gutui a Eugeniei, de luni, Rătavița doamnei Adriana, o inedită plăcintă cu nuci și miere, va fi disponibilă în timpul Săptămânii Românești, în magazinele Lidl.

Totodată, câștigătoarea campaniei prin care Lidl a identificat și adus pe rafturile sale un nou produs autentic românesc a fost premiată cu 10.000 de euro și cu un tur culinar al României.

Rătavița doamnei Adriana este al doilea preparat de pe rafturile magazinelor Lidl realizat după rețeta unui client, continuând inițiativa pe termen lung a companiei de a leoferiromânilor la raftnu doar produse realizate local, ci și produse după rețete autentic românești. Rătavița este o plăcintă tradițională cu nucă și miere, realizată după o rețetă de familie, transmisă din generație în generație. Preparatul face parte din gama Cămara Noastră, marca proprie Lidl dedicată produselor românești, și va fi disponibil în timpul Săptămânii Românești, între 29 octombrie și 4 noiembrie, la prețul de 5,99 lei/buc.

La fel ca pelteaua de gutui, Rețeta neștiută a doamnei Adriana Dumitru,din Frumușani, jud. Călărași, a fost descoperită de retailer prin intermediul campaniei Căutătorii de Cămări.

„De-a lungul călătoriei noastre, am descoperit rețete autentice vechi, uitate sau neștiute de români, care existau acum zeci sau chiar sute de ani pe harta culinară a României. Foarte multe dintre acestea erau păstrate în familii, din generații în generații, de la bunici sau chiar străbunici. Rătavița doamnei Adriana este un preparat care ne-a surprins. Este ușor crocant la exterior, dar fraged în interior, e un desert incredibil de delicios. Aroma de nuci coapte, împreună cu dulceața mierii dau un gust desăvârșit acestui preparat autentic românesc.”, a spus Chef Florin Dumitrescu, unul dintre cei doi Căutători de Cămări.

Printre rețetele finaliste ale campaniei se numără și preparate precum Costița afumată cu prune uscate a lui Florin din Piatra Neamț, Boace cu păsat și hribi pregătite de Ioana din Satu Mare sau Laptele de bou al Nicoletei din Dumbrăvița. Clienții pot descoperi aiciexperiența Căutătorilor de Cămări, iar întreaga ofertă din Săptămâna Românească este disponibilă aici.

Despre Cămara Noastră
Cămara Noastră este marca proprie creată de Lidl pentru a celebra gustul autentic românesc. Realizate împreună cu cei mai buni furnizori autohtoni, după rețete românești, produsele Cămara Noastră respectă nu doar tradiția, ci și cele mai înalte standarde de calitate.

Stirea anterioara

Şoferul unui TIR a fost găsit spânzurat după ce a provocat un accident soldat cu cinci răniţi

Stirea Urmatoare

Pentru al doilea an consecutiv luptătorii U20 de la Liceul Sportiv Botoșani sunt lideri incontestabili la nivel național

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.