Secrete pentru un spate cat mai tanar si atragator

Secrete pentru un spate cat mai tanar si atragator

Si vara, in costumul de baie, spatele trebuie sa arate cat mai frumos, fiind printre primele locuri care tradeaza varsta. Iata ce trebuie sa faci, potrivit Third Age, pentru a-l mentine in forma maxima:

Foloseste o ustensila pentru exfoliere: in fiecare zi este bine sa folosesti produse care sa iti exfolieze usor pielea, dar spatele este destul de greu accesibil, asa ca este bine sa-ti cumperi o perie speciala, cu un maner mai lung. Nu apasa prea tare, caci nu vrei sa ranesti epiderma. Apoi clateste foarte bine cu apa, astfel incat sa nu mai ramana piele moarta, si tamponeaza cu un prosop uscat.

Foloseste crema cu protectie solara si hidratanta: de multe ori uiti sa iti aplici crema hidratanta si pe spate atunci cand iesi de la dus, iar la plaja trebuie sa te rogi mereu de cineva sa intinda crema cu ecran solar. Nu neglija, insa, acest lucru, caci faptul ca nu iti vezi petele de soare si ridurile de pe spate nu inseamna ca acestea nu incep sa-si faca aparitia, fara o ingrijire corespunzatoare.

Consuma alimente bogate in calciu: trebuie sa ai grija ca odata cu trecerea anilor sa nu dezvolti o cocoasa, asa ca trebuie sa fii atent inca din tinerete pentru a preveni acest aspect. Nu lua suplimente de calciu, caci acestea chiar ar putea contribui la distorsionarea oaselor. In schimb, mananca alimente bogate in calciu, precum lapte, branza, iaurt, brocoli, avocado, dar si mere, fructe de padure si nuci.

Ia vitamina D: Specialisstii de la Clinica Mayo recomanda o doza zilnica de vitamina D, nu mai mare de 250 de micrograme, aceasta ajutand la construirea unor oase mai puternice. In afara de suplimente, stai cateva minute la soare pentru a primi doza optima de vitamina.

Fa exercitii fizice de sustinere corporala: inotul nu intra in aceasta categorie, caci nu iti simti la fel de bine propria masa corporala in apa. In schimb, alergatul, mersul, saritul corzii sau dansul sunt genuri de miscare ce iti vor obisnui corpul cu efortul.

Tonifiaza-ti corpul ca o balerina: dansatorii nu se cocoseaza si umerii lor nu isi pierd niciodata forma, datorita faptului ca muschii lor dorsali sunt foarte bine lucrati. Ridica-ti ambele maini deasupra capului si atinge-ti palmele. Apoi localizeaza-ti muschii ce iti trag umerii spre spate si foloseste-i pentru a da bratele inapoi, astfel incat acestea sa nu mai atinga urechile. Mentine pozitia pana numeri la 10 si repeta de cel putin 5 ori.

Fa o indoire de trunchi spre spate: nu este nevoie sa te indoi foarte mult, ci doar sa stai dreapta, cu picioarele usor indepartate pentru echilibru si sa te lasi pe spate putin, stand asa cate 10 secunde si repetand de pana la 10 ori.

Foloseste o minge de stabilitate si o banda de rezistenta: acestea nu costa foarte mult si poti face o gramada de exercitii cu ele, printre care si cele folositoare spatelui. Banda se gaseste pe grade de dificultate, astfel incat poti incepe cu ce este mai simplu si sa avansezi pe masura ce iti lucrezi muschii. Stand pe bila va trebui sa te incordezi si mai mult, pentru a-ti mentine postura. (ZiareBotosani.ro)

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

BOTOȘANI: Vaccinare drive-thru în Cornișa – FOTO

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.