Obiceiuri care te ajută să slăbești rapid

Obiceiuri care te ajută să slăbești rapid

Mai mult ca sigur ca iti sunt cunoscute acele momente in care ai nevoie cu disperare sa scapi rapid de cele cateva kilograme in plus, in doar cateva zile. Tinta este sa arati impecabil la acel eveniment asteptat demult si pentru asta ai nevoie sa poti purta tinuta pe care ti-ai pregatit-o din timp.

Sau zilele acelea dupa sarbatori, cand trebuie sa te intorci in cea mai buna forma la activitatile tale. Ca sa reusesti, transforma urmatoarele sapte obiceiuri sanatoase de viata in secretele tale si succesul nu va intarzia sa apara in doar cateva zile.

1. Consuma legume din abundenta – care trebuie sa fie baza fiecareia dintre cele trei mese principale. Legumele in orice forma (crude, in salata, supe sau mancaruri) au un continut redus de calorii la gramaj mare si te ajuta sa slabesti fara sa te infometezi. In plus, la ele poti adauga ceva mai consistent (branza, oua, carne), insa in cantitati mai mici.

2. Mananca mai multe fibre – intrucat includerea acestora in dieta ta este cel mai bun mod de a reduce aportul de calorii. Specialistii recomanda consumul a aproximativ 30 grame de fibre/zi, insa putini dintre noi fac acest lucru, desi acestea incetinesc procesul de digestie si sporesc senzatia de satietate.

3. Redu cantitatea de carbohidrati – ce reprezinta baza in aproape orice meniu, dintre toate grupele de alimente acestea fiind cele mai des consumate. Marea lor problema este insa aceea ca fiecare gram de carbohidrat contine patru calorii, dar si ca alimentele bogate in carbohidrati precum painea, pastele, orezul si prajiturile contin rar si alti nutrienti.

4. Include grasimile sanatoase in dieta ta – cum ar fi uleiul de masline, nucile sau fructele de avocado. Acestea contin grasimi nesaturate care sunt benefice pentru tine spre deosebire de cele saturate sau procesate care sunt grasimi nesanatoase si iti afecteaza in mod negativ starea de sanatate.

5. Elimina alimentele care sunt adevarate bombe calorice – si care iti aduc mari deservicii fara ca tu sa-ti dai seama. Printre ele se numara uleiul vegetal care are foarte multe calorii si din care nu ai voie sa consumi mai mult de o lingurita, bauturile carbogazoase, gustarile nesanatoase sau cafeaua. Un simplu capuccino poate contine si peste 120 de calorii.

6. Alege gustarile sanatoase – cu un continut ridicat de fibre care te ajuta sa te saturi rapid si elimina senzatia de foame. Spre deosebire de acestea, chipsurile sau prajiturele ne dau o senzatie de bine, insa contin o multime de carbohidrati, zahar si grasimi. In categoria gustarilor sanatoase intra si fructele, insa atentie la ele pentru ca au un continut bogat de fructoza, un zahar natural.

7. Bea suficienta apa – intrucat, cu cat primeste mai putina apa, cu atat organismul tinde sa o pastreze in tesuturi pentru a-si face rezerve (asa-numitul fenomen de retentie al apei). Din cauza acestuia, poti parea mai plinuta chiar daca nu esti. Consumul de apa este un obicei deosebit de bun si pentru sanatate, iar in plus senzatia de sete este confundata adesea cu cea de foame.

Stirea anterioara

Putem scăpa de colesterolul rău cu cafea verde!

Stirea Urmatoare

Tristețe fără margini în comunitatea din Ibănești. Administratorul și doi angajați ai unei fabrici de lactate au decedat

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.