Trimite stirea ta !
ziarebotosani.ro
ZiareBotosani.ro
ZiareBotosani.ro
Nest Dorohoi
Dieta cu pere: slăbești trei kilograme în cinci zile

Dieta cu pere: slăbești trei kilograme în cinci zile

Adaugat de: Ziare Botosani
Categorie : Sanatate

Daca esti nemultumita de silueta ta ori pur si simplu iti doresti sa mai dai jos cateva kilograme jos opteaza pentru dieta cu pere, care este eficienta si usor de tinut. Mai exact, in cinci zile poti slabi trei kilograme.

Idei de meniu - dieta cu pere
Mic dejun
– 2 pere
– 1 bol cu fulgi de ovaz
– 1 pahar cu suc de portocale
Bolul cu fulgi de ovaz se poate inlocui cu un iaurt sau 100 grame branza slaba de vaci.

Dieta cu prune, cheia catre o silueta de invidiat! Dai jos sapte kilograme, in sapte zile

Gustarea dinaintea pranzului
– Biscuiti din faina integrala (maximum trei biscuiti)
– Mozzarella (maximum trei bucati)

Pranzul
– 1 sandvis continand paine prajita, sunca de pui sau de curcan si o felie de rosie
– 2 pere ca desert
Sandvisul se poate inlocui cu carne slaba de pui sau curcan + salata fara rosii si legume crude ori 150 grame peste cu o portie de legume fripte sau fierte.

Gustarea inainte de seara
– 1 iaurt
– 1 para

Cina
Cina se ia in cazul in care se renunta la gustari. Ea consista doar in consumul de pere (maximum un kilogram), insa nu mai tarziu de ora 19:00, potrivit diete-sanatoase.ro.

Dieta cu pere poate fi urmata maximum doua saptamani, timp in care iti vei detoxifia si organismul si vei da jos si cateva kilograme.

Bogate in antioxidanti, dar si in vitamine, precum C, K, dar si cupru, perele sunt benefice pentru organism. Totusi, pentru a te bucura de efectele lor consuma-le cu coaja.

Printre altele, perele sunt recunoscute pentru efectele anticancerigene, dar si pentru imbunatatirea procesului de producere a insulinei, echilibrand activitatea pancreasului si prevenind diabetul de tip 2.

Perele sunt si mai “productive” pentru sanatate si pierdere in greutate daca sunt combinate cu merele. Aceste doua tipuri de fructe fac minuni pentru corpul uman. Conform studiilor, femeile care consuma regulat pere si/sau mere sunt predispuse la un regim alimentar moderat si nu au tendinta de a exagera cu mancarea. tine minte faptul ca acestea au efect maxim daca sunt mancate cu coaja, potrivit sursei citate.


ZiareBotosani.ro

ZiareBotosani.ro

Sanatate: Alte articole din Botosani