Scandalul RENAULT: Aproape 700.000 de vehicule ar putea avea nevoie de actualizarea softurilor de poluare

Scandalul RENAULT: Aproape 700.000 de vehicule ar putea avea nevoie de actualizarea softurilor de poluare

Aproape 700.000 de vehicule Renault diesel ar putea avea nevoie de actualizarea softurilor de poluare, a declarat directorul pentru concurenţă Thierry Bollore, potrivit căruia grupul va anunţa în martie măsuri de reducere a emisiilor reale de oxid de nitrogen la cele mai recente modele diesel.

Ajustările necesare motoarelor, care vor consta în actualizări ale softurilor, vor fi disponibile pentru generaţia Euro 6 a motoarelor diesel, a declarat Bollore reporterilor, în timpul unui briefing susţinut la sediul Renault din vestul Parisului. Începând din luna iulie, vor fi oferite verificări voluntare ale motoarelor pentru proprietarii a circa 700.000 de vehicule care ar putea fi eligibile pentru modernizare.

„Va fi o propunere făcută clienţilor, nu o rechemare, întrucât vehiculele sunt conforme", a subliniat Bollore, asigurând că Renault respectă toate normele în vigoare referitoare la emisii. integral pe gandul.info

Stirea anterioara

Mihaela Huncă: IŞJ Botoşani încurajează cadrele didactice să urmeze proiecte la nivel naţional şi european

Stirea Urmatoare

Jandarmii botoșăneni vor fi în mijlocul cetățenilor la manifestările de Sf. Gheorghe

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.