E.ON Energie România suspendă temporar activitatea Centrelor de relații cu clienții

E.ON Energie România suspendă temporar activitatea Centrelor de relații cu clienții

Clienții sunt rugați să folosească canalele de comunicare alternative pentru obținerea de informații și efectuareade diverse operațiuni;

De la transmiterea indexului, contractarea unui abonament de energie sau servicii, până la plata facturii, cliențiirezolvătotul rapid și simplufără să mai iasă din casă, prin intermediul E.ON Myline;

Call Center-ul poate fi apelat la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366;

Pentru că ne preocupă atât siguranța și sănătatea clienților și angajaților, cât și continuarea activității de furnizare și de relaționare cu clienții noștri, am luat o serie de măsuri menite să asigure distanțarea socială,în scopul limitării răspândirii virusului COVID-19. În acest sens, E.ON Energie Româniaa luat decizia de a suspenda temporar activitatea magazinelor E.ON (Centrede Relații Clienți) începând de luni, 23 martie a.c.

Rămânem în continuare la dispoziția clienților noștri prin intermediul canalelorde comunicare alternative la care ne pot contacta oricând:

Apelând Call Center-ul la numerele de telefon: 0800 800 900 sau 0800 800 366 unde asistentul virtual Ioana oferă, simplu și rapid, informaţii utile legate de facturile de gaz/electricitate, 24/7. Totodată, consultanții E.ONpot prelua apeluri și oferi informații și soluții de luni până vineri între orele 08.00-20.00;

Prin email la [email protected]

Prin contul E.ON Myline se pot efectua direct operațiuni legate de contul personal; Clienții care nu au un cont Myline îl pot activa pe eon.ro/myline

Prin SMS la 0745 612 345 pentru autocitire index contor, info sold și confirmare plată;
Prin Live Chat direct din contul E.ON Myline sau din pagina de Facebook E.ON România;

Mai multe detalii despre serviciile online puse la dispoziție de companie pot fi găsite accesândeon.ro/servicii-online.

Compania nostră respectă cu stricteţe toate recomandările şi măsurile anunţate de autorităţi în vederea limitării răspândirii coronavirusului şi se va conforma tuturor măsurilor care vor fi anunțate pe viitor.

Le mulțumim clienților pentru înțelegere și pentru responsabilitatea de care dau dovadă în această perioadă și îi asigurăm de faptul că facem tot ceea ce este necesar pentru ca măsurile luate să nu afecteze calitatea serviciilor noastre.

Stirea anterioara

Costel Lupașcu: „Prioritatea zero – Prevenția!”

Stirea Urmatoare

Spectacol pentru adulți al Teatrului din Galaţi la Teatrul „Vasilache”: „Natură moartă cu nepot obez”

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.