Religie, educaţie civică şi logică sunt materiile la care elevii botoşăneni au rămas corigenţi în primul semestru

Religie, educaţie civică şi logică sunt materiile la care elevii botoşăneni au rămas corigenţi în primul semestru

Elevii botoşăneni au rămas corigenţi pe rupte, în primul semestru al acestui an şcolar, la materii precum educaţie civică, religie sau logică. Reprezentanţii Inspectoratului Şcolar Judeţean nu-şi explică cum mai mulţi elevi au rămas corigenţi sau cu situaţia neîncheiată la un astfel de obiect considerat atractiv şi uşor, iar la celelalte au promovat.

Ei dau vina pe profesori care nu lucrează suficient cu aceşti elevi, pentru a putea promova. Astfel de situaţii au fost depistate în urma unor inspecţii în mai multe unităţi de învăţământ, scrie botosaninews.

“În alte unităţi, logica este un obiect la care rămân foarte mulţi corigenţi, argumentele profesorilor fiind faptul că logica este mai grea decât matematica şi că la matematică se poate ca elevul să treacă, dar la logică nu. Din punctul meu de vedere, şi în această ipostază se poate lucra şi mai mult cu elevii, pentru ca ei să poată să obţină rezultate de promovare. Cred că alte exemple de obiecte la care se înregistrează corigenţi şi nu ar trebui să se înregistreze corigenţi, fiind obiecte care pot să aducă un plus de valoare educaţiei şi care pot să stimuleze şi să încurajeze elevul să facă performanţă sau măcar să vină la şcoală şi să facă un minim de efort pentru a promova, sunt educaţia civică, educaţia tehnologică, religia. Nu au fost înregistraţi corigenţi la educaţie fizică, îns schimb la educaţie tehnologică, religie şi civică sunt corigenţi, ceea ce pe mine mă surprinde” a precizat Ada Macovei, inspector general al IŞJ.

Aceasta susţine că numărul mare de corigenţi la aceste obiecte, mai ales la clasele gimnaziale nu face altceva decât să imunizeze elevul. Conducerea IŞJ a cerut directorilor de şcoli să intervină în astfel de situaţii

“La asistenţele la ore, putem oricând şi profesorilor prin întrebări cheie şi elevilor cu întrebări cheie să acordăm cu mare uşurinţă nota 2. Aşa încât totul ţine nu neapărat de standardele de evaluare, nu neapărat de metodologii şi de practica pedagogică pe care fiecare a efectuat-o, ci de latura umană la care apelezi împreună cu directorii, pentru ca acestor elevi să li se ia dreptul la educaţie“, a adăugat Ada Macovei.

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Accident la intrarea în Hudești! Două tinere rănite au fost transportate la spital

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.