O româncă a câștigat lupta cu banca: CEC plăteşte daune morale

O româncă a câștigat lupta cu banca: CEC plăteşte daune morale

Încă un român câştigă lupta cu băncile! CEC Bank a fost obligată, definitiv şi irevocabil, să-i plătească unei cliente daune morale de 3.000 de euro, într-un caz inedit.

Banca de stat a „uitat" să avertizeze aproape 15.000 de clienţi că le-a blocat cardurile, în urma unui avertisment de securitate, lansat de VISA in 2011.

În timp ce achita cumpărăturile, cardul unei cliente a figurat ca fiind furat, iar aceasta a fost pur si simplu săltată şi dusă la secţia de poliţie. Clienta băncii şi-a căutat dreptatea prin instante timp de doi ani şi jumătate. Sursa: realitatea.net

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

WhatsApp introduce o nouă funcție. La ce va folosi Hidden Group

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.