În spitale ar putea apărea „Biroul Pacientului”. Persoanele nemulțumite de serviciile medicale vor putea reclama doctorii și asistentele!

În spitale ar putea apărea „Biroul Pacientului”. Persoanele nemulțumite de serviciile medicale vor putea reclama doctorii și asistentele!

În spitale ar putea apărea Biroul Pacientului Persoanele nemulțumite de serviciile medicale vor putea reclama doctorii și asistenteleÎn spitale ar putea apărea „Biroul Pacientului”. Potrivit unei inițiative legislative aflată încă în lucru, un grup de parlamentari dorește ca bolnavii să poată reclama conducerii spitalelor, prin acest birou, dacă nu au fost bine tratați în unitatea medicală respectivă.

Un grup de parlamentari vrea să implementeze în toate unitățile medicale din țară, de stat sau private, „Biroul pacientului”, un loc în care oricine își poate spune păsurile despre modul în care este tratat în spital.

Este vorba despre un concept care funcţionează deja cu succes în ţările din Vestul Europei şi care este de fapt o interfaţă între pacienţi, aparţinători şi personalul medical din instituțiile medicale.

„Prin înfiinţarea acestui birou, pacienţii, foştii pacienţi, familiile, aparţinătorii şi personalul medical se vor putea adresa în cazul în care vor fi nemulţumiţi de calitatea serviciilor medicale, dar și dacă vor avea o sugestie sau o recomandare. Vor putea spune dacă nu au fost trataţi cu respect și vor putea să înregistreze o reclamaţie. Tot aici li se vor da informaţii legate de procedura medicală, tratament, sau pur şi simplu dacă vor dori să transmită mulţumiri pentru felul în care au fost îngrijiţi”, spune senatorul PSD Sorina Pintea (foto), fostul manager al Spitalul Judeţean de Urgenţă „Dr. Constantin Opriş” din Baia Mare, unde urmează să fie înființat un astfel de serviciu. sursa: libertatea.ro

Stirea anterioara

A început să-şi renoveze casa, dar, când a dărâmat un perete, a descoperit grozăvia! - FOTO

Stirea Urmatoare

Acțiune cu efective mărite în Dorohoi! Peste 100 de amenzi date pentru depășirea vitezei

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.