Combinații de alimente pe care să le eviți

Combinații de alimente pe care să le eviți

Tocmai ce ai mâncat, dar te simți lipsit de energie și a apărut și disconfortul abdominal? De vină poate să fie chiar combinația de alimente consumată la ultima masă. Îți spunem ce alte alimente nu este bine să asociezi!

Când vine vorba de alimentele ce urmează a fi consumate trebuie să ții cont de faptul că timpul de digerare este diferit și tocmai din acest motiv anumite alimente nu ar trebui consumate niciodată împreună. O digestie corespunzătoare înseamnă sănătate, exact ceea ce ai nevoie.
Scapă de senzația de disconfort abdominal, balonare sau orice altă problemă de la nivelul aparatului digestiv învătând cum să combini corect alimentele.

Laptele cu cacao

Da, plăcerea copilăriei face parte din combinațiile nefaste de care tu alegi să te bucuri mai ales la micul dejun și uneori chiar și seara. Însă cacaoa datorită acidului oxalic pe care îl conține va bloca absorbția calciului în organism, iar corpul tău are nevoie de calciu pentru a menține masa osoasă puternică.

Combinația de cacao cu lapte ajută la formarea anumitor cristale oxalat, iar acestea în cantități mari poate să dăuneze bunei funcționări la nivelul rinichilor.

Dressing-ul de la salată

Salata este o alegere excelentă pentru a te alimenta atât timp cît ai grijă la dressing și nu vei opta pentru oțet sau zeama de lămâie. Mai recomandat ar fi avocado, semințele de tot soiul sau chiar măslinele.

Nu consuma nicodată doar salată verde cu dressing. O altă combinație pe care ar fi bine să o eviți, pe cât de gustoasă pe atât de dificil de digerat este cea formată din brânză și roșii.

Roșiile sunt de fel acide și dizolvă fermentul iar proteinele din brânză nu ajută deloc situația, astfel că la final este posibil să te confrunți cu probleme digestive.

Ouă cu bacon la micul dejun

Este o alegere proteică bună însă nu tocmai sănătoasă. Pentru a digera acest preparat organismul tău va fi nevoit să consume o doză mare de energie pentru a o digera.

Cel mai bine ar fi să înlocuiești baconul cu roșiile fresh, în felul acesta ouăle se vor digera mult mai bine în sucul de roșii și digestia nu va avea de suferit.

Pâinea cu gem dimineața șa micul dejun este o bombă calorică deoarece reprezintă o porție dublă de carbohidrați ce îți vor oferi un boost de energie și apoi te vei simți epuizat.

Sfat: Alege dimineața mierea de albine și hidratează-te corespunzător. Sursa: stiridinsanatate.com

Stirea anterioara

Cum se face spălarea corectă a mâinilor

Stirea Urmatoare

Lidl extinde beneficiile pentru angajații săi și oferă asigurare de viață și prime de Crăciun duble

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.