Ovidiu Portariuc critică poziția autorităților locale vizavi de deschiderea hipermarketurilor în Botoșani

Candidatul USL pentru Primaria Botosani, Ovidiu Portariuc, critica pozitia autoritatilor locale vizavi de deschiderea hipermarketurilor in Botosani. El spune ca autoritatile au iesit in fata doar cu beneficiile acestor complexe comerciale, insa nu si cu aspectele negative generate de acestea. Portariuc sustine ca perdantii, prin deschiderea acestor hipermarketuri, sunt micii comercianti.

“O parte castiga, cealalta pierde. Salutam prezenta lor la Botosani. Este o variant pozitiva in ceea ce priveste modernizarea, dar nu putem sa nu vedem si cealalta parte a medaliei, si anume ca ar putea exista si anumite aspect mai putin pozitive. Au vazut ca autoritatile s-au grabit sa spuna ca vor fi locuri de munca prin deschiderea acestor supermarketuri, insa se stie din experienta alor state ca deschiderea supermarketurilor nu a insemnat automat cresterea locurilor de munca, ci a insemnat pastrarea locurilor de munca. Deschiderea unui supermarket antreneaza inchiderea in paralel a zeci de intreprinderi mici, a unor magazine de cartier”, a spus Ovidiu Portariuc, citat de botosaninews.

El sustine ca vor fi pierdute 500 locuri de munca prin deschiderea acestui centru si ca nu exista in niciun caz un plus de locuri de munca in municipiu.

“Cred ca s-ar putea conditiona de anumite reguli, cum ar fi aceea ca in zilele de duminica marile supermarketuri sa fie inchise, pentru a da posibilitatea magazinelor mici si pietelor traditionale sa supravietuiasca”, a adaugat Portariuc.

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

AJOFM Botoșani pregătește prima Bursă a locurilor de muncă din anul 2024. Vezi detalii!