Restructurarea sistemului bancar: O treime din agenţiile Raiffeisen renunţă la activitatea cu cash

Restructurarea sistemului bancar: O treime din agenţiile Raiffeisen renunţă la activitatea cu cash

Raiffeisen Bank anunţă că începând cu luna noiembrie, aproximativ o tremie (129) dintre agenţiile sale vor intra în era "Viaţa fără CA$H".

„Asta înseamnă că operaţiunile cu numerar se vor efectua exclusiv la MFM/ATM, în zona 24H, existentă în fiecare unitate. În plus, banca are în alte câteva zeci de unităţi program redus de casierie, pe care îl va adapta continuu, pe măsură ce traficul va scădea şi alternativele digitale oferite clientelei vor acoperi o gamă şi mai largă de operaţiuni cu numerar", arată un comunicat al băncii. Momentan, angajaţii acestor unităţi vor fi folosiţi în call center.

„An de an, Raiffeisen Bank investeşte sume considerabile pentru a asigura o experienţă superioară clienţilor săi prin serviciile oferite în unităţile sale. Anul acesta, contextul pandemiei a accelerat multe proiecte de digitalizare şi schimbări curajoase pentru folosirea operaţiunilor "fără cash", iar asta s-a întâmplat nu doar în industria bancară. Pentru noi a fost momentul oportun pentru a face încă un pas spre încurajarea tranzacţilor digitale. Vrem să dăm tuturor colegilor din agenţiile fără casierie, posibilitatea de a dedica timp activităţilor cu valoare adăugată pentru clienţi, cum sunt consilierea în vederea înţelegerii tuturor funcţionalităţilor aplicaţiilor noastre şi a beneficiilor ofertei noastre de soluţii financiare. În felul acesta, ne dorim ca, împreună, să construim parteneriate valoroase şi durabile pe termen lung." a spus Monica Udrescu, director executiv reţea de unitati Raiffeisen Bank.

Operaţiunile cu numerar pe care le efectuau clienţii noştri la ghişeu în cele 129 de unităţi vor putea fi făcute pe maşini multifuncţionale (MFM-uri) sau vor avea soluţii alternative (Raiffeisen Online, Smart Mobile, Colectare).

Fiecare angajat al bancii va fi gata să asiste clienţii pentru a învaţa să utilizeze eficient toate canalele alternative de plată (ATM/MFM, Online & Smart Mobile). În cazurile în care nu există soluţie alternativă pentru operaţiunile care implică cash-ul, clienţii vor fi îndreptăţi către o agenţie Raiffeisen Bank din proximitate. 

La MFM se pot efectua: depuneri şi retrageri de numerar, în lei, în şi din conturile proprii, plata ratelor (lei); plata facturilor la utilităţi; depunere lei în contul terţilor (clienţi Raiffeisen Bank); operaţiuni de schimb valutar (euro/dolari în lei); mini-extras de cont; interogare sold; schimbare PIN; deblocare PIN (pentru cardurile Mastercard); primire bani prin Western Union; ADVERTISING Raiffeisen Bank are peste 20 de ani de activitate pe piata bancara din România si peste 2,2 milioane de clienti, persoane fizice şi juridice.

Numărul clienţilor digitali - cei care utilizează aplicaţiile de digital banking, Raiffeisen Online şi Smart Mobile - a depăşit 700.000 la mijlocul anului 2020. Raiffeisen Bank deţine cel mai mare portofoliu de carduri de credit active din România - 530.000, iar numărul de carduri de debit active a trecut de 2 milioane. Banca are aproximativ 5000 de angajaţi, 335 de agenţii în toată ţara, 770 de ATM-uri, 373 de maşini multifuncţionale (MFM-uri) şi o reţea de peste 23.000 de POS-uri.

Stirea anterioara

Când devine toxic paracetamolul

Stirea Urmatoare

Persoanele fizice pot angaja şi plăti legal personal pentru activităţi casnice. Câți bani pot primi angajații

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.