Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000

Lidl contribuie împreună cu clienții săi la modernizarea școlilor din România printr-o donație de 195.000 lei către World Vision și anunță o nouă campanie de strângere de fonduri, pentru Centrul Step by Step.

În perioada 1 iulie - 31 decembrie 2020, clienții Lidl s-au implicat în susținerea organizației World Vision România, în cadrul campaniei de donații la casele de marcat desfășurată în magazinele retailerului. Suma de peste 96.000 de lei strânsă cu ajutorul clienților a fost suplimentată de către Lidl până la valoarea de 195.000 lei, pentru ca World Vision România să reamenajeze cu ajutorul acestor fonduri o serie de școli din zone defavorizate. În continuare, până pe 30 iunie 2021, Lidl organizează o nouă campanie de strângere de fonduri dedicată centrului Step by Step, pentru modernizarea învățământului și susținerea educației timpurii. 

În România, 4 din 10 școli din mediul rural au grupuri sanitare situate în curte, fără apă curentă și fără canalizare. Pentru a contribui în mod direct la îmbunătățirea acestor statistici îngrijorătoare, Lidl a organizat o campanie de donații la casele de marcat în sprijinul organizației World Vision România. Aceasta va reamenaja și dota școlile beneficiare ale programului World Vision din zonele rurale defavorizate din județele Cluj, Dolj și Vaslui. Suma de peste 96.000 de lei, obținută cu sprijinul clienților Lidl în cadrul campaniei de donații de la casele de marcat, desfășurată între 1 iulie – 31 decembrie 2020 în magazinele Lidl, va fi folosită pentru modernizarea spațiilor școlare, pentru dotarea școlilor cu centrale termice, astfel încât copiii să beneficieze de căldură permanentă și de apă caldă, dar și pentru reabilitarea grupurilor sanitare și implementarea unor soluții care să permită aducerea de apă curentă în interiorul școlilor care nu sunt racordate la rețea. Acest demers reprezintă o soluție eficientă pentru a diminua decalajele dintre mediul urban și cel rural, în ceea ce privește accesul la educație de calitate, ca parte a programului propus de grupul de lucru România Solidară, din care fac parte atât Lidl România, cât și World Vision România.

Investiții pe termen lung în viitorul copiilor și al societății – Sprijinirea educației timpurii
Modul în care copilul îşi începe viaţa este hotărâtor pentru evoluţia sa socială şi individuală, anii preșcolari fiind cei în care acesta se dezvoltă cel mai rapid. Studiile arată că educația timpurie le oferă copiilor, de la naștere până la intrarea la școală, la 6-7 ani, condiții specifice pentru o mai bună dezvoltare generală în concordanță cu caracteristicile individuale și de vârstă. Astfel, educația timpurie facilitează progresul individual al copiilor, deprinderile și cunoștințele dobândite devreme favorizând dezvoltarea ulterioară, în timp ce deficiențele la vârste mici conduc la oportunităţi de învăţare ratate sau slab valorificate. 

De aceea, în perioada 1 ianuarie – 30 iunie 2021, Lidl organizează  o nouă campanie de donații la casele de marcat, având drept beneficiar Centrul Step by Step, prin care își propune să contribuie la modernizarea învățământului românesc și susținerea Educației Timpurii. Campania de strângere de fonduri reprezintă doar o primă etapă dintr-un amplu proiect de promovare a Dezvoltării Copilăriei Timpurii, de conștientizare a importanței primelor 1000 de zile din viața fiecărui copil și de asigurare a accesului echitabil și incluziv la servicii și resurse pentru Educația Timpurie. Suma strânsă în cadrul campaniei va fi folosită de către Centrul Step by Step pentru realizarea și distribuirea de resurse educaționale pentru părinți și pregătirea profesioniștilor din domeniul Educației Timpurii.

Despre Centrul Step by Step
Centrul pentru Educație și Dezvoltare Profesională Step by Step este principalul promotor din România al principiilor educației timpurii de calitate și derulează proiecte pentru modernizarea educației și dezvoltare comunitară sustenabilă.

Despre Lidl 
Lidl, parte a grupului Schwarz, cu sediul central în Neckarsulm, este una dintre companiile de top de pe piața de retail alimentar din Europa. Lidl este prezent în 32 de țări din întreaga lume și în prezent operează aproximativ 11.200 de magazine și peste 200 de centre logistice în 29 de țări la nivel mondial.

Lidl este un smart discounter care le oferă clienților produse de cea mai bună calitate la cel mai bun preț. În spatele operațiunilor din magazine, din centrele logistice și din sediile centrale stau simplitatea și orientarea către eficiență. Design-ul și structura proceselor standardizate sunt asigurate de către Lidl Stiftung, cu sediul central de la Neckarsulm. În toate domeniile sale de activitate, Lidl este o companie care acționează cu responsabilitate față de oameni, societate și mediu. Pentru Lidl, sustenabilitatea este metoda prin care își îndeplinește, zi de zi, promisiunea cu privire la calitate.

Stirea anterioara

Expoziție personală LIVIU ȘOPTELEA 55 la Galeriile de Artă Ștefan Luchian Botoșani

Stirea Urmatoare

Noi schimbări în cazul Cardului de Sănătate! Ce trebuie să știe românii

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.