Unul dintre cei mai cunoscuți cântăreți români e în spital infectat cu COVID. Situația este critică

Unul dintre cei mai cunoscuți cântăreți români e în spital! Are COVID. Situația e dramatică, mai ales că acesta se confruntă și cu unele probleme de sănătate.

Unul dintre cei mai cunoscuți cântăreți români e în spital! Este vorba de Gabriel Cotabiță, care trece prin momente dramatice. Cântărețul se află internat în spital în aceste momente. Potrivit informațiilor oferite de spynews.ro, Gabriel Cotabiță a fost testat pozitiv cu noul coronavirus. Soția artistului a mărturisit pentru sursa citată că acesta are nevoie de monitorizare permanentă din partea medicilor, mai ales că se mai confruntă și cu alte probleme de sănătate. De asemenea, soția lui Gabriel Cotabiță a spus că speră ca testul artistului să iasă negativ zilele acestea, ca el să se poată întoarce acasă.

„Sperăm să iasă totuşi testul negativ cât de curând zilele acestea şi să poată să se întoarcă acasă. Nu este o formă gravă, nu este intubat, nu este la ATI. Pur şi simplu necesită să fie monitorizat, având şi alte probleme de sănătate. El, cu siguranţă, s-a protejat ştiind foarte bine cât de important este să respecte măsurile de distanţare, să poarte mască şi toate celelalte”, a declarat tânăra, în exclusivitate pentru Antena Stars.

Mari probleme pentru Cotabiță
Trebuie amintit că Gabriel Cotabiță s-a confruntat cu grave problemele de sănătate în urmă cu ceva timp. El a rămas după aceea, pentru o perioadă, cu sechele. Atunci când urca pe scenă, artistul povestea că avea nevoie de prompter, mai ales din cauza faptului că avea și pierderi de memorie.

„Mi-a fost foarte greu luni de zile! Îmi amintesc că urcam pe scenă cu prompter, și cântam uitându-mă tot timpul acolo! Avem momente când nu îmi aduceam aminte versurile, erau așa niște flash-uri ciudate… și trebuia să fac ceva rapid! De aceea, am recurs la acel tertip, să nu simtă oamenii din public că ar fi fost ceva în neregulă cu mine. Tulburările erau dure și îmi dădeau o stare de anxietate. Cu timpul, din fericire, ele au devenit din ce în ce mai rare, iar după un an, nu am mai avut nimic. Totul este acum perfect și îi mulțumesc lui Dumnezeu pentru acest lucru în fiecare zi”, a declarat Gabriel Cotabiţă pentru o publicație.

Sursa: capital.ro

Din nou la teatru

Spectacol pentru adulți al Teatrului din Galaţi la Teatrul „Vasilache”: „Natură moartă cu nepot obez”