Decizie importantă luată de două supermarketuri din Botoșani, privind măsurarea temperaturii clienților

Decizie importantă luată de două supermarketuri din Botoșani, privind măsurarea temperaturii clienților

Scandalul creat de măsurarea temperaturii clienților la intrarea în magazine a determinat două lanțuri importante de supermarketuri, Kaufland și Lidl, să renunțe la această practică, informează libertatea.ro.

Decizia a fost luată în urma nemulțumirilor venite din partea clienților, de faptul că sunt supuși termoscanării la intrarea în magazine.

„În magazinele noastre nu se mai ia temperatura la intrarea în magazin. Rugăm clienţii să respecte măsurile de igienă şi distanţare socială atunci când vin la cumpărături. Numai bine!”, este comentariul postat de Kaufland România.

Stirea anterioara

IMPORTANT! Au apărut modificări în ordinul privind obligativitatea purtării măștii de protecție

Stirea Urmatoare

Ajutor nesperat de la UE în pandemie! 20 milioane euro pentru finanțarea tinerilor antreprenori

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.