Încep înscrierile în programul CASA VERDE. Cum poţi să îţi schimbi sistemul de încălzire din locuinţă, cu ajutor de 8.000 lei de la stat

Încep înscrierile în programul CASA VERDE. Cum poţi să îţi schimbi sistemul de încălzire din locuinţă, cu ajutor de 8.000 lei de la stat

Mai mulți clienți ai ING Bank România au semnalat din nou, luni, că nu pot accesa unele servicii ale băncii, după o situație similară înregistrată vineri, însă reprezentanții sucursalei românești a grupului olandez susțin că este vorba doar de incidente izolate.

„Sunt incidente izolate”, a declarat pentru News.ro, purtătorul de cuvânt al băncii, Iosefina Frolu.

Înrebată de înseamnă incidente izolate, Frolu a afirmat că, ”din când în când, clienții nu pot face plățile”.

Vineri, clienții băncii s-au confruntat cu incidete similare.

„Există o durată mai mare la logarea în sistem a unor clienți, așa că aceștia sunt deconectați. Dar la o încercare ulterioară, clienții pot să acceseze serviciile băncii", a declarat vineri un reprezerntant al ING Bank, pentru News.ro.

Problemele au fost semnalate pe parcursul zilei de vineri la ore diferite.

Situațiile înregistrate vineri și luni vin după ce, în 10 septembrie, un incident  generat de un test al sistemului de stingere a incendiilor a făcut indisponibile rețeaua de bancomate, sistemele de acceptare a cardurilor ING și serviciul Home’Bank.

Ulterior, banca anunță că va returna comisioanele clienților care au retras sâmbătă bani la bancomatele altor bănci și ar putea acoperi și alte costuri ale clienților.

„Sâmbătă 10 septembrie, în timpul unui test planificat în centrul nostru de date pentru sistemul de stingere a incendiilor, procedura de eliberare a gazului Inergen a afectat în mod sever și neașteptat mai multe servere și sistemul de stocare a datelor. Primele probleme au început să apară după ora 13.00", a arătat ING Bank, într-un comunicat.

După incident, ING a admis că a comunicat neadecvat pe perioada incidentului.

„Ne pare rău că am dezamăgit pentru că nu am comunicat proactiv în primele ore. Defecțiunea sistemelor de comunicare (website, sms,mail-uri) a afectat transmiterea mesajelor către clienți. Ne cerem scuze încă o dată pentru situațiile neplăcute pe care le-au întâmpinat clienții noștri și ne asumăm responsabilitatea pentru problemele cauzate", a susținut banca.

Spre deosebire de celelalte mari bănci din sistemul bancar românesc, ING nu este înregistrată ca bancă în România, ci are statut de sucursală la București a ING Bank Amsterdam. Sursa. profit.ro

Stirea anterioara

A început să-şi renoveze casa, dar, când a dărâmat un perete, a descoperit grozăvia! - FOTO

Stirea Urmatoare

Mașini neînmatriculate depistate de polițiști circulând pe străzile din județ

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.