CJ Botoșani: Constructor desemnat pentru modernizarea drumului Prăjeni – Plugari

CJ Botoșani: Constructor desemnat pentru modernizarea drumului Prăjeni – Plugari

Reabilitarea și modernizarea drumurilor județene este prioritate zero pentru Consiliul Județean Botoșani!

Comisia de achiziții din cadrul Direcției Județene de Drumuri și Poduri (DJDP) Botoșani a finalizat procedura de licitație pentru modernizarea celor 2,77 kilometri de drum de piatră rămași neasfaltați de pe DJ 282B, mai exact a porțiunii de la kilometru 34+740 și până la kilometrul 37+513, de la ieșirea din Prăjeni și până la limita cu județul Iași. Lucrarea a fost adjudecată de o asociere de firme condusă de Cornell's Floor S.R.L. și din care mai face parte și Test Prima S.R.L., cu o valoare de 6.862.755,52 de lei, fără TVA. Suma este cu peste 1,7 milioane de lei mai mica decât valoare estimată a lucrării.

Constructorul s-a angajat că va termina lucrarea în opt luni de la semnarea contractului, care este preconizată a avea loc pe 2 decembrie, după expirarea perioadei de contestații.

„Infrastructura județului este și va fi o prioritate pentru mandatul pe care l-am început la conducerea Consiliului Județean. Adjudecarea licitației pentru modernizarea drumului Prăjeni – Plugari este o veste bună pe care le-o aducem botoșănenilor în această perioadă tulbure. Reabilitarea acestui sector de drum este vitală pentru un transport civilizat spre Iași și de aceea vom face toate eforturile ca lucrare să fie finalizată cât mai curând”, a declarant Doina Federovici, președintele Consiliului Județean.

Anul trecut, Consiliul Județean, din banii pentru întreținerea drumurilor județene, a alocat aproximativ 7,5 milioane de lei pentru reabilitarea sectorului de drum Flămânzi – Prăjeni. S-a turnat covor asfaltic în două straturi, viabilizând astfel cea mai scurtă variantă de drum spre Iași. Porțiunea de 2,77 de kilometri de la limita cu județul Iași nu a putut fi asfaltată, deoarece figura în acte ca drum de piatră, necesitând lucrări de investiții. Acest lucru a presupus efectuarea tuturor pașilor ceruți de o lucrare de modernizare, și anume: realizarea studiului de fezabilitate, identificarea resurselor bugetare, efectuarea și aprobarea în plenul Consiliului Județean a Proiectului Tehnic și apoi scoaterea lucrării la licitație.

Până acum, porțiunea de drum a fost întreținută de Direcția Județeană de Drumuri și Poduri prin reprofilare cu autogredere.

Stirea anterioara

PRO România: Cătălin Silegeanu – Se pare că pandemia scapă de sub control fix cu două săptămâni înainte de alegeri

Stirea Urmatoare

Femeie din Carasa ajunsă cu arsuri la spital după ce un incendiu i-a cuprins casa

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.