Influența ananasului asupra zahărului din sânge

Influența ananasului asupra zahărului din sânge

Oamenii care sufera de diabet stiu cat de important este sa fie atenti la toate alimentele pe care le consuma cand vine vorba de reglarea nivelului de zahar din sange. Acestia ar trebui sa ia in calcul si cantitatea de carbohidrati, deoarece si acestia pot afecta nivelul de zahar din sange.

Exista fructe care sunt bogate in substante nutritive si carbohidrati, insa acestea ar trebui consumate cu moderatie. Iata cum iti afecteaza ananasul nivelul de zahar din sange!

Ar trebui sa pregatesti un plan alimentar sanatos, care sa includa alimente cu un continut bogat de substante nutritive, minerale si vitamine, dar cu un continut scazut de carbohidrati si grasimi. De asemenea, este recomandat sa eviti alimentele procesate pe cat de mult poti. Începe sa calculezi cati carbohidrati mananci in fiecare zi, deoarece acestia pot avea un impact major asupra nivelului de zahar din sange.

Cantitatea de carbohidrati pe care ar trebui sa o incluzi in fiecare zi in dieta ta depinde de diferiti factori, precum greutatea corporala, nivelul de activitate fizica, medicamentele folosite, obiectivele pentru echilibrarea nivelului de glucoza din sange. Cantitatea recomandata de carbohidrati este de 15-20 de grame per gustare si 45-60 de grame per masa.

În plus, ar trebui sa iei in considerare si indicele glicemic al alimentelor, deoarece acesta masoara carbohidratii si estimeaza daca pot creste nivelul de zahar din sange. Alimentele cu un indice glicemic ridicat cresc rapid nivelul zaharului. Factorii care contribuie la indicele glicemic din alimente includ: fibrele, grasimile, varietatea, procesarea, metoda de gatire, cat de coapte sunt legumele sau fructele.

Ananasul are si avantaje si dezavantaje pentru diabetici. Are un continut bogat de vitamina C, dar are o cantitate mica de sare si un indice glicemic mediu. Ananasul ar trebui consumat in moderatie si intotdeauna in portii mici. Daca vrei sa il incluzi in dieta ta, ar trebui sa il combini intotdeauna cu alimente care au un indice glicemic mic sau mediu, pentru a evita cresterea nivelului de zahar.

Printre alimentele care pot fi consumate cu ananas se numara si: legumele, bulgurul, pastele, orzul, painea integrala de grau, fulgii de ovaz, orezul convertit.

Exista si alimente care au un indice glicemic ridicat, asa ca nu ar trebui consumate impreuna cu ananasul. Pe aceasta lista se afla painea alba, fulgii de ovaz instant, covrigeii, biscuitii sarati, cartofii rosii.

Ananasul proaspat sau congelat are cea mai mica cantitate de carbohidrati. Cu toate acestea, sucul de ananas si ananasul uscat contin siropuri cu zahar, asa ca ar trebui folosita moderatia cand vine vorba de consumul acestora.

In concluzie, chiar daca esti diabetic, poti manca ananas, dar cu moderatie. Cu toate acestea, daca mananci un ananas pentru prima data de cand ai fost diagnosticat cu diabet, este recomandat sa fii atent, deoarece acest fruct duce la schimbari ale nivelului de zahar din sange. sursa: eva.ro

Stirea anterioara

Accident grav la Străteni! Trei persoane rănite grav după ce mașina în care se aflau s-a izbit într-un cap de pod – FOTO

Stirea Urmatoare

A plătit 1.000 de euro pe un document fals și s-a ales cu dosar penal

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.