Comunicat USL: „Pentru că pierd alegerile, candidaţii PDL au intrat în panică şi se simt iritaţi de orice critică”

Echipa PDL-Flutur-Ghiorghiţă are în Botoşani, după mulţi ani, o opoziţie serioasă, solidă, formată din oameni profesionişti. Echipa USL condusă de Ovidiu Portariuc. Şi nu o spunem noi, ci sondajele care arată că USL va câştiga detaşat lupta pentru Consiliul Local şi că scaunul de primar e în joc, Ovidiu Portariuc având şanse reale să fie nou primar.

De ce se întâmplă toate acestea? Pentru că oamenii vor o schimbare reală în Botoşani, pentru locuri de muncă şi pentru că au încredere în echipa USL-Portariuc. Oameniinu mai vor doar poveştile PDL, care acum se ascunde, în lipsă totală de respect pentru alegători, sub alte denumiri şi culori.

Pentru că pierd, cei din PDL au intrat în panică. Ei au ajuns să confunde critica rece şi aspră, bazată pe argumente, cu atacurile la persoană! Este dovada că nu mai sunt nişte conducători, ci doar nişte oameni care se agaţă de putere, care confundă funcţiile în care sunt cu propriile persoane.

Domnul Flutur se simte lezat „la persoană” pentru că l-am criticat că a desfiinţat Corpul de Control, că dă prea mulţi bani pe panseluţe, borduri inutile, asfaltări proaste şi pentru că noi am spus că Botoşaniul NU e într-o creştere economică aşa cum pretinde dumnealui. Motive de deranj? Probabil adevărul doare după 8 ani în care au strâns un „bagaj”atât de negru.

Nici oamenii din echipa domnului primar nu se simt mai confortabil. Perspectiva opoziţiei de după 10 iunie 2012îi face să emită declaraţii ciudate,pentru care unii din ei ar trebui chiar să se retragă imediat din viaţa publică! Cerem în continuare ferm demisia domnului Ghiorghiţă pentru insulte grave la adresa întregii populaţii–cuvinte prin care i-a calificat pe toţi românii „hoţi”, considerând că asemenea comentarii nu pot fi făcute dintr-o funcţie publică!Ştiind probabil în ce poziţie critică se află, domnul viceprimar a început să ameninţe opoziţia cu procese.

Pentru intimidările pe care le agită PDL la adresa opoziţiei, le reamintim acestora că trăim într-o ţară liberă, unde oamenii au voie să dezaprobe politicieni şi că dreptatea în politică se face la urne nu cu interpretări şi chihiţe avocăţeşti! De asemenea, îi invităm pe toţi botoşănenii şi românii care s-au simţit jigniţi de domnul Ghiorghiţă să îl reclame pe acesta în justiţie, pentru că au pe bună dreptate de ce să o facă! Cei care doresc un sfat juridic se pot adresa la unul din sediile USL – PNL, PSD sau PC. Domnului Flutur îi cerem să facă şi el demersurile onorabile de a-l retrage pe domnul Ghiorghiţă din funcţiile publice, dacă acesta refuză.

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Telefonul înregistrează tot ce vorbim, fără să știm. Metoda simplă prin care poți dezactiva microfonul mobilului