Polonezii de la Pepco au ajuns lideri pe piaţa modei pentru copii

Polonezii de la Pepco au ajuns lideri pe piaţa modei pentru copii

Discounterul s-a instalat la vârful pieţei la doar trei ani de la intrarea în România, unde a ajuns la aproape 130 de magazine şi afaceri de 335 mil. Lei.

Până anul trecut, jocurile pe piaţă erau făcute la vârf de alte nume străine, respectiv In Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A.

Pepco se luptă pe această piaţă evaluată la 320 mil. euro atât cu alte branduri generaliste precum H & M şi Zara, cât şi cu branduri specializate pentru copii cum este cazul Cocodrillo sau Okaidi. Mai mult, în luptă intră şi mărcile private ale unor re­taileri precum Auchan şi Lidl, potrivit celor mai recente date ale ZF.

De altfel, în 2015 top cinci cele mai vândute mărci pe piaţa hainelor pentru copii erau Extenso (marca privată a Auchan), Zara, H&M, Lidl şi C&A. Sursa: ziare.com

Stirea anterioara

O bunicuță de 79 de ani a fost prinsă de radar cu 238km/h, la volanul unui Porsche

Stirea Urmatoare

Poeți în dialog la Memorialul Ipotești: Paul Aretzu – Dumitru Augustin Doman

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.