LIDL îi pregătește pe fani pentru festival, în săptămâna electrică - FOTO

LIDL îi pregătește pe fani pentru festival, în săptămâna electrică - FOTO

Pentru al doilea an consecutiv partener strategic al Electric Castle, Lidl îi pregătește pe fanii festivalului pentru o experiență de neuitat și în 2018.

Între 18-22 iulie, retailerul îi va întâmpina în Lidl’s Electric Kingdom cu experiențe noi și surprize regești, pe domeniul Castelului Bánffy. După ce a deschis porțile regatului cu concursul „True electric fans”, a pregătit Royal Village-the place to sleep la festival, și a căutat creator de Royal Burger, din 11 iunie, Lidl își invită clienții să descopere în magazine colecția ElectricKingdom, creată special pentru festival.Mai mult, colecția proaspăt lansată le poate aduce clienților Lidlși invitații la festival.

Anul acesta este despre fani. Și totul este pentru ei.
După ce, anul trecut, a fost First Timer la cea de-a șasea ediție Electric Castle, în 2018, Lidl rămâne partenerul strategic al festivalului și își propune să îi surprindă din nou pe participanți. Una dintre surprizele de anul acesta este noua zonă din Lidl’s Electric Kingdom: Royal Village este the place to sleep la festival, o zonă de camping cu corturi deja montate, ridicate de pe sol pe un ponton de lemn care protejează corturile în caz de vreme rea. Pentru a-și rezerva un somn regal la festival, participanții pot opta pentru pachetele Lidl- Royal Village, pentru una sau două persoane.

Lidl prezintă colecția Electric Kingdom
Pentru fanii electrici din toată țara, Lidl a creat colecția specială Electric Kingdom, disponibilă din 11 iunie. Din colecție fac parte tricourile (13,99 lei) inscripționate cu mesaje tematice precum „I`m the Electric Queen” sau „I`m the Electric King”, șapca (29,99 lei) și sacoșa (9,99 lei) personalizate cu embleme reprezentative pentru #ElectricCastle și cănile (14,99 lei)ce poartă mesaje care surprind spiritul festivalului. Colecția este disponibilă în magazinele Lidl din întreaga țară.

Colecția Electric Kingdom îi poate trimite pe clienții Lidl la festival. Tot ce trebuie să facă aceștia este să cumpere de minimum 50 de lei și cel puțin un produs din colecția dedicată și să înscrie codul unic de pe bon aici.

Stirea anterioara

Yahoo! Messenger se închide definitiv după 20 de ani de glorie

Stirea Urmatoare

Tragedie la Copălău: Bărbat găsit carbonizat în propria locuință

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.