Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

Funcționarii ANAF răspund online întrebărilor de la contribuabili. Cum poate fi folosit noul serviciu de chat

Inspectorii au deschis un chat în care oamenii vor putea primi informații în timp real. Digitalizarea ANAF continuă cu un serviciu electronic creat exact pe pagina anaf.ro, prin secțiunea chat, la care colegi din call-center-ul ANAF vă pot ajuta cu diverse informații din IT sau informații generale. În acest moment, 40 de oameni lucrează pentru a oferi informații către public.

Îndrumarea cetățenilor constă în furnizarea de informații cu caracter general în legătură cu modul în care aceștia trebuie să procedeze pentru a beneficia de un drept fiscal sau pentru a se conforma unei obligații de declarare sau de plată.

ANAF derulează o serie de proiecte de digitalizare pentru a ajută contribuabilii să ia legătură cu funcționarii.

Stirea anterioara

Florile care ne alungă febra

Stirea Urmatoare

Amenzi de 9.000 de lei, aplicate pentru apelare nejustificată sau abuzivă a numărului de urgență 112

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.