Carrefour anunță câștigătorul competiției „Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice”

Carrefour anunță câștigătorul competiției „Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice”

Carrefour România anunță câștigătorul competiției „Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice” – si anume, compania LIDAS, precum și participarea, ca partener oficial, la Conferința Națiunilor Unite asupra schimbărilor climatice, derulata în perioada 30 noiembrie - 11 decembrie la Paris: COP21.

Ca un prembul al dezbaterilor care au loc la Paris, competiția „Provocarea furnizorilor – împreună împotriva schimbărilor climatice” s-a derulat în toate cele zece țări în care Grupul Carrefour este prezent cu magazine integrate, cu scopul de a împărtăși cu furnizorii prioritățile Carrefour privind grija pentru mediu și de a se înscrie într-un demers comun pentru combaterea încălzirii climatice.

În România, competitia a avut loc in perioada septembrie – octombrie 2015 si a reunit zeci de proiecte ale furnizorilor privind actiunile concrete de sustenabilitate pe care acestia le-au intreprins in decursul acestui an.

Proiectul castigator, desemnat de catre un juriu format din reprezentanți ai autorităților, jurnaliști și ONG-uri de mediu, a fost cel al companiei LIDAS – producător de patiserie din localitatea Tulcea – si a constat în achiziționarea, amplasarea și punerea în funcțiune a mai multor echipamente de panificație congelată și echipamente accesorii, special adaptate și integrate pentru a funcționa prietenos cu mediul.  Rezultatul direct al acestor măsuri este reprezentat atât de reducerea deșeurilor din ambalaje, cât și de scăderea cu 80% a utilizării energiei produsă din combustibili fosili. Astfel, anual, va fi evitată eliberarea în atmosferă a circa 200 tone dioxid de carbon, 280 kg dioxid de sulf, 220 kg oxid de azot și 10 kg particule atmosferice (PM10).

Marele castigator al competitiei din Romania - compania LIDAS  a fost prezentă la evenimentul organizat de Grupul Carrefour la Paris între 18-20 noiembrie, având astfel ocazia să interactioneze cu  ceilalți câștigători si sa cunoasca proiectele propuse de aceștia, dar și sa afle totodata soluțiile propuse de Carrefour pentru reducerea impactului asupra mediului. Obiectivul de mediu asumat de Grupul Carrefour cu ocazia COP21, consta in reducerea 70% a emisiilor de CO2 până în 2050.

 „Lupta impotriva poluarii si a risipei resurselor naturale fac parte din angajamentul Carrefour pentru o dezvoltare sustenabila atat in Romania, cat si in restul tarilor in care suntem prezenti. Actiunile de protejare a mediului implica atat proiectele de responsabilizare a clientilor si angajatilor, cat si cele de imbunatatire a operatiunilor sediului si ale magazinelor, cu aportul furnizorilor nostri, pentru a asigura un viitor cat mai verde generatiilor viitoare.” a declarat Florin Capatana, Director Dezvoltare Durabila si Relatii Institutionale Carrefour Romania.

Stirea anterioara

Ziua Internațională a Persoanelor cu Dizabilități la Botoşani

Stirea Urmatoare

Coafezele, somate să își plătească impozitele! ANAF vrea să reducă evaziunea fiscală și pornește verificarea

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.