Meteorologii au emis o informare meteo de precipitații moderate cantitativ
Decizia pe care o pregătește Netflix. Toți utilizatorii vor fi afectați
Platforma de streaming Netflix ar putea lua o decizie majoră în perioada următoare, urmând să fie afectați toți utilizatorii. Acest lucru s-ar putea întâmpla după încheierea grevei actorilor de la Hollywood.
Netflix ar putea majora tarifele abonamentelor
Succesul măsurilor Netflix de combatere a partajării parolelor a sporit probabil numărul de abonați cu aproximativ 6 milioane în trimestrul al treilea, iar pionierul streamingului este aşteptat să pregătească terenul pentru creşterea tarifelor, atunci când va raporta câştigurile miercuri, transmite Reuters.
Singurul streamer major profitabil, Netflix a rezistat să se alăture rivalilor precum Walt Disney în creşterea preţurilor abonamentelor fără reclame în acest an şi, în schimb, a limitat partajarea parolelor în afara gospodăriilor, pentru a obţine acces la cei peste 100 de milioane de telespectatori care folosesc serviciul său fără a se abona.
„Netflix seamănă acum foarte mult cu o companie de utilităţi, pe multe pieţe. Provocarea de a fi etichetată ca o companie de utilităţi este modul în care o companie în curs de maturizare continuă să găsească creştere”, au spus analiştii de la Bernstein.
Compania ar putea creşte prețurile după încheierea grevei actorilor de la Hollywood, a relatat un articol la începutul lunii octombrie.
La cinci luni după ce a convocat o grevă care a aruncat Hollywood-ul în frământări, Writers Guild of America (WGA) a aprobat săptămâna trecută un nou contract cu marile studiouri.
Netflix, cu toate acestea, a rezistat bine grevei, datorită prezenţei sale internaţionale mai mari şi a listei de conţinut puternice.
După un început lent pentru planul de abonament cu reclame lansat anul trecut, analiştii au spus că se aşteaptă că Netflix va creşte preţurile opţiunilor sale fără reclame în lunile următoare, pentru a împinge mai mulţi abonaţi la celălalt nivel, unde reclamele ajută la obţinerea de venituri mai mari per utilizator.
Majoritatea utilizatorilor noi optează pentru planul fără reclame
Până acum, majoritatea telespectatorilor care s-au abonat la Netflix după reprimarea partajării parolelor, au optat pentru planurile fără reclame, au spus analiştii.
Planul său standard cu reclame costă 6,99 dolari pe lună, în timp ce planurile fără reclame încep de la 15,49 dolari.
„Folosind aceste tactici, Netflix îşi va dubla probabil numărul de spectatori susţinut de reclame, anul viitor”, a declarat analistul Insider Intelligence Ross Benes.
El se aşteaptă ca Netflix să arate mai multe reclame utilizatorilor, în timp, ajungând din urmă companiile concurente.
Abonamentul cu publicitate este aşteptat să aducă venituri de aproximativ 188,1 milioane de dolari în trimestrul al treilea încheiat în septembrie, cu adăugări de 2,8 milioane de abonați, conform estimărilor Visible Alpha.
În general, Wall Street se aşteaptă ca platforma de streaming să anunţe cele mai puternice cifre trimestriale în privința abonaţilor în acest an, conform datelor LSEG.
Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.
NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.
Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.