O botoșăneancă a reclamat la Protectia Consumatorului calitatea extensiilor de păr

O botoșăneancă a reclamat la Protectia Consumatorului calitatea extensiilor de păr

O botosaneanca a reclamat la Comisariatul Judetean pentru Protectia Consumatorului ca si-a pus extensii la par, insa, dupa cateva zile, nu-i placea cum se aseaza parul. Nemultumita ca a platit pentru acest serviciu 1200 lei, tanara a mers la Protectia Cosunumatorului si a reclamat calitatea lucrarii si unitatea unde s-a coafat.

Domnisoara avea ceva probleme de la decolorarile de par pe care si le-a facut si, probabil, aici a fost greseala operatorului economic, care nu ar fi trebuit sa faca extensii pe par deteriorat.  Dansa a reclamat ca dupa cateva zile parul i s-a incalcit, nu-i mai statea cum ar fi trebuit“, a declarat Nicolae Rata, comisar la CJPC Botosani, citat de botosaninews.

Tanara si-a primit banii inapoi in urma reclamatiei. Este a treia reclamatie primita la Protectia Consumatorului pe problema extensiilor de par, toate fiind solitionate in favoarea consumatorilor.

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Jandarmii botoșăneni vor fi în mijlocul cetățenilor la manifestările de Sf. Gheorghe

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.