Casieră la CARREFOUR Botoșani, lovită în cap cu un scaun de către un client

Casieră la CARREFOUR Botoșani, lovită în cap cu un scaun de către un client

Miercuri 2 noiembrie 2016, in jurul orelor 14:15, salariata Doroftei Elisabeta, angajată la S.C. CARREFOUR ROMÂNIA S.A. Botoşani, in meseria de casier comercial, s-a întins peste casa de marcat pentru a verifica coşul unui client, moment in care clientul a ridicat un scaun pliant pentru a-l pune pe bandă şi a accidentat-o in zona capului.

Lucrătoarea a  fost transportată cu ambulanţa la Spitalul Judeţean de Urgenţă Mavromati, pentru investigaţii de specialitate.

Circumstanţele şi cauzele evenimentului urmează a fi stabilite de către comisia de cercetare constituită la nivelul angajatorului, urmând ca Inspectoratul Teritorial de Muncă să avizeze concluziile acesteia, conform prevederilor Legii nr. 319 din 2006 a securităţii şi sănătăţii în muncă actualizată şi H.G. 1425 din 2006 actualizată, pentru aprobarea Normelor metodologice de aplicare a prevederilor Legii securităţii şi sănătăţii în muncă nr. 319/2006.

Stirea anterioara

A început să-şi renoveze casa, dar, când a dărâmat un perete, a descoperit grozăvia! - FOTO

Stirea Urmatoare

Autorități puse în alertă după ce un copil a rămas blocat într-un apartament din Dorohoi. Pompierii au intervenit cu autoscara - FOTO

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.