Carrefour vine cu noi inovații din sfera digitală: lansarea noului cont My Carrefour

Carrefour vine cu noi inovații din sfera digitală: lansarea noului cont My Carrefour

Pentru a veni in sprijinul clientilor si pentru a oferi o experienta de cumparaturi cat mai placuta si mai rapida, din 17 septembrie, Carrefour lanseaza noul cont My Carrefour – care va fi disponibil pe orice device electronic (desktop, tableta, smartphone) si poate fi folosit pe noul site carrefour.rosinoua aplicatie Carrefour.

Site-ul, dezvoltat in jurul clientului, pune accent pe modernitate, accesibilitate si functionalitate, oferind un continut organizat, intuitiv si la indemana tuturor, totul printr-o interfata prietenoasa si cu un design atractiv.

Ca elemente de noutate, site-ul aduce in prim plan sectiunea interactiva de retete speciale, listele de cumparaturi si meniul saptamanii. Astfel, urmarind filmuletele video, clientiii si vor putea alege retetele preferate, vor putea adauga ingredientele necesare (conform numarului de persoane) direct in lista de cumparaturi si in functie de retetele alese, isi vor putea organiza meniul pentru intreaga saptamana.

De asemenea, clientii aflati in cautarea celor mai noi oferte, gasesc aici o sectiune dedicata, cu promotii personalizate, putand alege din multitudinea de oferte disponibile, doar pe acelea de care sunt direct interesati. Contul My Carrefour sincronizeaza in mod automat continutul pe orice device electronic (desktop, tableta, smartphone), astfel incat sa ofere clientilor posibilitatea de a fi permanent la curent cu ultimele noutati.

Toate aceste optiuni vor fi disponibile din 17 septembrie si prin intermediul aplicatiei pentru telefoane mobile dotate cu Android, care va putea fi descarcata in curand si de pe App Store.

„Cu fiecare pas pe care il facem in directia inovatiei, incercam sa venim mai aproape de clientii nostri si sa ne pliem cat mai bine nevoilorlor. Stim ca foarte multi dintre ei nu au timp pe parcursul zilei sa-i si verifice ultimele promotii sau sa-i si faca o lista de cumparaturi completa si adecvata preferintelor lor. Intr-o lume a vitezei si a tehnologiei, in care fiecare moment conteaza, experienta de cumparaturi facila si placuta este esentiala. De aceea, dorim sa le usuram procesul de achizitie si  sa le oferim toate aceste informatii usor, comod si rapid, prin simpla accesare a contului My Carrefour.” a declarant Andreea Mihai, director de marketing al Carrefour Romania.

Stirea anterioara

Trist! O cunoscută creatoare de modă a murit într-un accident rutier. Logodnicul ei polițist, e grav rănit

Stirea Urmatoare

ULTIMĂ ORĂ: Avertismentul premierului „Școala ar putea fi doar online, din toamnă”

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.