Află Rețeta Dragostei prin noul proiect interactiv Carrefour

Află Rețeta Dragostei prin noul proiect interactiv Carrefour

Între 13-24 februarie, cu ocazia Zilei Îndrăgostiților și de Dragobete, Carrefour își invită clienții să descopere rețeta dragostei, oferindu-le șansa de a câștiga o excursie în doi la Veneția dar și alte premii pentru cupluri.

Pentru cei aflați în căutarea rețetei dragostei, proiectul aduce oportunitatea de a cunoaște noi persoane, dar și de a te conecta automat pe baza produselor preferate de la Carrefour. Proiectul se adresează și cuplurilor deja formate, toți participanții putându-se conecta în aplicație cu profilul de Facebook.

Rețeta este simplă:

·    accesarea site-ului Carrefour și crearea unui cont

·    descoperirea persoanei ideale pe baza produselor Carrefour alese, pentru cei ce își caută perechea, sau înscrierea produselor preferate pentru cei ce deja formeaza un cuplu

·    realizarea unei poze la panoul dedicat campaniei din oricare hipermarket Carrefour

·    încărcarea pozei în cont care înscrie automat participanții la tragerea la sorți pentru marele premiu, o excursie la Veneția, dar și pentru premiile secundare ce constau în telefoane Samsung Galaxy S5 mini pentru el și ea.

Rețeta Dragostei este unul din proiectele câștigătoare din CompetițIAA4 unde echipe creative de studenți au propus soluții pentru partenerii IAA Young Professionals, printre care s-a numărat și Carrefour România. Rețeta Dragostei este dezvoltată de Kubis Interactive și oferă o metodă alternativă pentru a sărbători Ziua Îndrăgostiților și Dragobetele deopotrivă pentru cupluri și persoanele (încă) fără pereche.

„Am dezvoltat acest proiect pornind de la ideea că tinerii sunt întotdeauna la curent cu cele mai noi tehnologii și utilizează de cele mai multe ori soluții rapide și facile care să răspundă nevoilor lor.  Primăvara ne invită să ne bucurăm de dragoste prin sărbători tradițonale, locale sau adoptate, oferindu-ne un prilej de a cunoaște noi oameni și de a ne bucura de persoana iubită. Venim astfel în întâmpinarea clienților noștri cu acest proiect interactiv și distractiv, care le poate aduce un plus de premii atractive”, a declarat Teodora Juravle, Manager Comunicare Marketing Carrefour România.

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Sancțiuni de peste 6.000 de lei în urma unor controale ale Serviciului de Investigare a Criminalității Economice

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.