ING Bank: Serviciile online au căzut după un atac cibernetic
ING Bank anunță că serviciile de online banking au fost afectate temporar joi de un atac cibernetic de tip DDoS. Banca mai spune că securitatea datelor clienților nu a fost pusă în pericol. Serviciile funcționează acum normal.
Serviciile online ale ING Bank România, respectiv platforma de internet banking retail – ING Home’Bank, internet banking pentru companii IMM-uri (ING Business) și tranzacții online, au fost indispononibile astăzi pentru o perioadă de câteva ore pentru utilizatori sau au fost accesibile cu dificultate. Reprezentanții băncii spun că acest lucru a apărut ca urmare a creșterii volumului de trafic, în urma unui atac cibernetic.
ING a mai avut și în trecut probleme cu serviciile digitale/de plată. În octombrie a fost amendată de Protecția Consumatorilor după ce a dublat tranzacțiile clienților realizate peste week-end-ul de la începutul lunii, iar circa 7.000 de clienți au avut tranzacții refuzate la plată după ce banca le-a golit conturile în ceea ce a descris ca fiind o eroare operațională. Sursa: profit.ro