Concursul Naţional de Poezie şi Interpretare Critică a Operei Eminesciene „Porni Luceafărul…”, ediţia a XXXVII-a

Cea de a XXXVII-a ediţie a Concursului Naţional de Poezie şi Interpretare Critică a Operei Eminesciene „Porni Luceafărul…”, organizat de Centrul Judeţean pentru Conservarea şi Promovarea Culturii Tradiţionale Botoşani, cu sprijinul Consiliului Judeţean Botoşani, în colaborare cu Societatea Culturală „Raluca Iuraşcu” Vorona, Fundaţia Culturală „Hyperion-c.b.” Botoşani şi cu parteneriatul Filialei Iaşi a Uniunii Scriitorilor din România şi al Uniunii Scriitorilor din R. Moldova, precum şi al editurilor Cartea Românească, Junimea, Timpul, Charmides, Eikon, Princeps Multimedia, Alfa, 24 de ore şi al revistelor de cultură „Convorbiri literare”, „Familia”, „Viaţa Românească”, „Poesis”, „Euphorion”, „Vatra”, „Steaua”, „Scriptor”, „Poezia”, „Ateneu”, „Argeş”, „Bucovina literară”, „Expres cultural”, „Hyperion” şi „Ţara de Sus”, este dedicată Centenarului Marii Uniri a României şi va avea loc în cadrul celei de a 50 ediţii a „Zilelor Eminescu”, în perioada 15-17 iunie 2018 după următorul program:

15 iunie – Sosirea invitaţilor;
Ora 18.00 - sediul Reprezentanţei Botoşani a Filialei Iaşi a USR: jurizare;

16 iunie, ora 10.00: Finalizarea jurizării, întocmirea procesului verbal;
Ora 14.30 – Deplasare la Vorona, Joldeşti – Decernarea premiilor „Porni Luceafărul…“
Recitalul laureaţilor; prezentare de cărţi şi reviste; prezentarea antologiei „Porni Luceafărul…“ XXXVI. Spectacol oferit de Societatea culturală „Raluca Iuraşcu“ Vorona
Recitalul poeţilor invitaţi – „Poeţi români la Eminescu acasă“
Acordarea premiului „Hyperion“, în cadrul recitalului „Poeţi români la Eminescu acasă“
Pelerinaj la schitul şi mănăstirea Vorona, la Stejarul lui Cuza şi la Schitul Sf. Onufrie
Ora 21:00 – terasa Hotelului „Rapsodia“ Botoşani – Recital „Poeţi români la Eminescu acasă“

17 iunie, orele 10.30 – 20.00: recitaluri de poezie: Centrul istoric – Biserica Uspenia; Parcul Eminescu.
Ora 14.30 – Pelerinaj la Ipoteşti: recital la lac.
Plecarea invitaţilor.

Sunt invitaţi: Cassian Maria Spiridon, Lucian Vasiliu, Marius Chelaru, Adi Cristi, Valentin Talpalaru, Daniel Corbu, Nicolae Panaite, Arcadie Suceveanu, Leo Butnaru, Liviu Apetroaie, George Vulturescu, Ioan Moldovan, Ioan Radu Văcărescu, Călin Vlasie, Dumitru Augustin Doman, Nicolae Oprea, Sterian Vicol, Radu Florescu, Nicolae Sava, Vasile Tudor, Gavril Ţărmure, Ion Mureşan, Ioana Diaconescu, Marian Drăghici, Ioan Pintea, Alexandru Ovidiu Vintilă, Dan Vâţă, Victor Munteanu şi Gellu Dorian, Nicolae Corlat, Vlad Scutelnicu, Mircea Oprea, Dumitru Necşanu, Gabriel Alexe, Cezar Ciobâcă, George Luca, Cristina Prisăcariu-Şoptelea, Nina Viciriuc, poeţi şi eseişti laureaţi ai Concursului Naţional de Poezie şi Interpretare Critică a Operei Eminesciene „Porni Luceafărul…”

Pericol public! A produs un accident după ce a condus un ATV băut și fără permis

Depistat la volan fără permis de conducere cu ajutorul aplicației eDAC

Stiri similare din None