Campania “Zâmbet de copil”: Lidl a strans 300.000 de lei pentru copiii sarmani

Campania “Zâmbet de copil”: Lidl a strans 300.000 de lei pentru copiii sarmani

Compania Lidl a desfăşurat în perioada 06 decembrie 2012 – 07 ianuarie 2013,  campania “Zâmbet de copil”, pentru sprijinirea copiilor din comunităţile sărace din România a reuşit să adune suma de 300.000 de lei. Fondurile colectate vor asigura pe durata unui an şcolar hrana zilnică pentru aproximativ 250 de copii din centrele educaţionale ale Salvati Copiii din oraşele: Bucureşti, Cluj, Constanţa, Iaşi, Petrila, Reşiţa, Târgovişte, Târgu Mureş, Timişoara, precum şi pentru familii provenind din comunităţi defavorizate.

“Suntem recunoscători tuturor acelora care s-au gândit că printr-un simplu gest pot schimba viaţa copiilor în bine! În centrele educaţionale Salvaţi Copiii, beneficiarii primesc sprijin în educaţie, dar şi hrană. Mulţumim tuturor donatorilor, companiei Lidl şi angajaţilor săi pentru sprijinul oferit prin Campania Zâmbet de copil”, a declarat Gabriela Alexandrescu, Preşedinte Executiv Salvaţi Copiii.

“Dorim să le mulţumim atât clienţilor cât şi angajaţilor care au susţinut financiar această iniţiativă şi care, prin acest gest, au demonstrat că împreună pot aduce un zâmbet pe chipurile copiilor aflaţi într-o situaţie dificilă. Apreciem enorm sprijinul lor şi angajamentul faţă de compania noastră şi de acţiunile desfăşurate. Vom continua să susţinem organizaţia Salvaţi Copiii în eforturile acesteia de a promova respectarea drepturilor copiilor, de a asigura accesul la educaţie, dar şi la hrana zilnică a acestora.”, a declarat, din partea Lidl România, Georgiana Tugearu, PR Manager.

Campania “Zâmbet de copil” a debutat în urmă cu doi ani, cu proiectul pilot «Participă la miracolul de Crăciun» care s-a desfăşurat în luna decembrie 2011 în toate magazinele Lidl din Bucureşti şi din ţară. Anul trecut, campania a reuşit să strângă peste 150.000 de lei, bani care au ajuns la peste 200 de copii din centrele Salvaţi copiii şi la 500 de familii, sub forma unor pachete cu alimente şi produse igienico-sanitare.  Prin această campanie, Lidl România în parteneriat cu Salvaţi Copiii, şi-a propus susţinerea combaterii sărăciei  în rândul copiilor.

Conform ultimelor statistici, România este ţara cu cel mai mare risc de sărăcie infantilă din Uniunea Europeană, cu o rată de 32.9% - conform Eurostat (în 2011).În România, copiii sunt mai afectaţi de sărăcie extremă în comparaţie cu populaţia generală, cei între 0 si 14 ani reprezentând peste un sfert din totalul persoanelor afectate de sărăcie extremă (Min. Muncii, “Raportul privind incluziunea socială în România în anul 2010”).

UNICEF şi Banca Mondială estimau în anul 2009 că un număr de peste 350.000 de copii vor trăi în condiţii de sărăcie absolută. În cei 22 de ani de când promovează drepturile copilului în România, organizaţia Salvaţi Copiii a inclus peste 750.000 de copii în programe educative, de protecţie şi de asistenţă socio-educaţională.

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Persoanele fizice pot angaja şi plăti legal personal pentru activităţi casnice. Câți bani pot primi angajații

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.