Carrefour, amendată pentru că un client a aşteptat prea mult la casă

Carrefour, amendată pentru că un client a aşteptat prea mult la casă

Retailerul francez Carrefour a fost amendat cu 10.000 de euro pentru că, la unul dintre magazinele sale din Franţa, un client a aşteptat mai mult de 10 minute la casă.

Încă din 2006, retailerul a demarat o campanie de imagine axată exact pe timpul redus de aşteptare, având afişate peste tot prin magazine mesaje prin care garantează că nimeni nu va aştepta la casă mai mult de 10 minute. Carrefour a demarat această campanie tocmai pentru că principala nemulţumire a clienţilor magazinelor mari, de tip hypermarket, este timpul pierdut pentru a trece pe la case. Sursa: capital.ro

Stirea anterioara

Mesteci gumă zilnic? Iată ce poţi păţi

Stirea Urmatoare

Telemedicină pentru Unitățile de Primiri Urgențe din Botoșani și Dorohoi

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.