Record la Kaufland! Rupe tot în România

Record la Kaufland! Rupe tot în România

Premieră, Kaufland, cel mai mare lanţ de magazine alimentare din România, a trecut de 2 miliarde de euro, cifră de afaceri

Pentru prima dată de la apariţia comerţului modern în România, un jucător de pe această piaţă a depăşit pragul de 2 milioane de euro cifră de afaceri. Cele 107 hipermarketuri Kaufland de la acea vreme au adus nemţilor profituri de 7% din cifra de afaceri. Retailerul german Kaufland, operatorul cu cel mai mare număr de hipermarketuri din România (108 în momentul de faţă) a trecut în 2015 pragul de 2 miliarde de euro în vânzări, potrivit datelor oficiale publicate de către Ministerul Finanţelor Publice. Este primul comerciant alimentar modern care a reuşit să depăşească această cifră de afaceri, la aproximativ 19 ani de la inaugurarea primului supermagazin din România: Metro Cash&Carry care şi-a deschis porţile în octombrie 1996.

Potrivit MFP, Kaufland a raportat anul trecut o cifră de afaceri netă de 9,1 miliarde de lei (aproximativ 2 miliarde de euro la un curs mediu de 4,44 lei pentru un euro), cu 14,6% mai mult faţă de anul trecut. Sursa: obiectiv.info

Stirea anterioara

A început să-şi renoveze casa, dar, când a dărâmat un perete, a descoperit grozăvia! - FOTO

Stirea Urmatoare

Covor asfaltic nou turnat pe drumul județean din Copălău - FOTO

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.