Măsuri speciale la Serviciul de Pașapoarte Botoşani - FOTO

Măsuri speciale la Serviciul de Pașapoarte Botoşani - FOTO

Cu privire la modul de desfăşurare a activităţii Serviciului Public Comunitar de Paşapoarte Botoşani începând cu data de 15.05.2020, vă prezentăm măsurile dispuse la nivelul Serviciului Public Comunitar de Paşapoarte Botoşani, precum şi cele ce urmează a fi aplicate începând cu data de 15.05.2020:

MĂSURI DE PROTECŢIE A CETĂŢENILOR ŞI A PERSONALULUI:
⁃ În vederea asigurării unei protecţii adecvate a cetăţenilor şi a personalului serviciului împotriva îmbolnăvirii cu coronavirus la nivelul serviciului au fost amplasate paravane de protecţie la ghişeele de lucru cu publicul;
⁃ La intrarea în serviciu sunt instalate aparate de dezinfectare pentru mâini şi covoraşe cu dezinfectant pentru încălţăminte;
⁃ Accesul în sediu / la serviciu este permis doar după măsurarea temperaturii;
⁃ Fiecare cetăţean / lucrător este obligat să poarte măşti de protecţie;
⁃ Lucrătorilor le sunt asigurate viziere / măşti de protecţie, mănuşi, dezinfectanţi;
⁃ S-a eliminat sala de aşteptare;
⁃ Pentru evitarea unor riscuri de infectare, accesul în sediu este permis doar persoanelor programate on line – la ora programării, precum şi celor îndreptăţiţi să ridice paşapoartele, în următoarele condiţii:
▪ După identificarea de către personalul serviciului;
▪ După stabilirea scopului;
▪ Doar cu respectarea unei distanţe de protecţie de 1,5 m – marcată corespunzător prin delimitatoare vizibile;
⁃ S-au creat fluxuri de intrare şi ieşire separate către/dinspre ghişeele de preluare cereri paşapoarte/eliberare paşapoarte;
⁃ S-a creat afişajul corespunzător de ghidare al cetăţenilor, atât în interiorul serviciului, cât şi în curtea interioară;
⁃ S-a reactualizat afişajul existent la nivelul serviciului:
▪ Program de lucru cu publicul - zilnic 08.00 – 20.00;
▪ Program de audienţe – zilnic 10.00 – 11.00;
▪ Informaţii referitoare la modul de desfăşurare a activităţii serviciului începând cu data de 15.05.2020;
▪ Informaţii referitoare la măsurile de protecţie.
⁃ În curtea interioară vor fi amplasate afişe pe băncile existente pentru respectarea unei distanţe de protecţie de 1,5 m;
⁃ Au fost stabilite turele de lucru ale personalului serviciului: două ture, zilnic, care nu se vor suprapune, respectiv: 08.00-16.00 – tura I şi 12.00-20.00 – tura II, personalul fiind repartizat în funcţie de specificul activităţii desfăşurate/incinta unde îşi desfăşoară activitatea pe linii de muncă: preluare cereri paşapoarte, eliberare paşapoarte, secretariat, restricţii, arhivă, personalizare, informatic. Personalul serviciului îşi va desfăşura activitatea în încăperi unde corpurile de mobilier asigură o distanţare de minim 1,5m

MOD DE LUCRU LA NIVELUL SERVICIULUI PUBLIC COMUNITAR DE PAŞAPOARTE BOTOŞANI:
⁃ În vederea relansării activităţii serviciului, începând cu data de 15.05.2020, cererile de eliberare a paşapoartelor simple se vor depune doar în baza programărilor on line efectuate pe site-ul www.epasapoarte.ro, iar în situaţii deosebite (imposibilitatea efectuării programării, urgenţe justificate, etc.) cererile vor fi preluate doar în intervalele de timp nerezervate;
⁃ Programul de lucru cu publicul - zilnic 08.00 – 20.00;
⁃ Programul de audienţe – zilnic 10.00 – 11.00;
⁃ Suspendarea Punctului de lucru mobil Dorohoi până la 01.09.2020;
⁃ Nu vor mai fi solicitate documente care să ateste necesitatea efectuării unor călătorii care se vor efectua în cel mult 30 de zile la momentul înregistrării cererii;
⁃ Pentru evitarea unor riscuri de infectare, accesul în sediu este permis doar persoanelor programate on line – la ora programării, precum şi celor îndreptăţite să ridice paşapoartele, în următoarele condiţii:
▪ De către personalul serviciului;
▪ După identificare şi stabilirea scopului/necesităţii de servicii;
▪ Doar cu respectarea unei distanţe de protecţie de 1,5 m – marcată corespunzător prin delimitatoare vizibile;

Informaţiile vor putea fi solicitate în principal, pentru evitarea contactului personalului din zona de acces cu publicul pentru perioade îndelungate de timp, dar şi pentru decongestionarea incintei / curţii interioare, prin intermediul liniei telefonice, la numărul 0231.511.894 sau prin intermediul poştei electronice: [email protected];
⁃ Zilnic vor fi analizate rezervările on line pentru a se dispune măsuri de adaptare a capacităţii de preluare a cererilor de eliberare a paşapoartelor funcţie de solicitări;
⁃ Vor fi intensificate demersurile de conştientizare a cetăţenilor pentru a opta pentru ridicarea paşaportului simplu electronic, prin servicii de curierat;
⁃ În situaţii punctuale, pentru stabilirea / restabilirea ordinii şi siguranţei publice la nivelul serviciului / în curtea exterioară, precum şi în zona adiacentă vom solicita sprijinul Inspectoratului de Jandarmi Judeţean Botoşani (inclusiv pentru amplasarea unor garduri de separare a fluxurilor), respectiv Inspectoratului de Poliţie Judeţean Botoşani;

Stirea anterioara

Soarta probelor de competențe de la Bac încă incertă!

Stirea Urmatoare

Accident grav la Botoșani! Trei mașini implicate, persoane încarcerate și mai mulți răniți

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.