Lidl România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, dedicată gamei de produse tip convenience, Chef Select

Lidl România lansează campania „Dă skip la ore de gătit”, dedicată gamei de produse tip convenience, Chef Select

Din 4 martie, Lidl dă startul campaniei „Dă skip la ore de gătit. Gata pregătit. Gata de servit.” dedicată Chef Select, gama marcă proprie de produse tip convenience. Gama Chef Select cuprinde aproximativ 50 de produse gata de servit, pentru timp economisit în bucătărie.

Gătitul acasă a devenit în ultimul an sport național și un subiect trending în social media. Cu toate acestea, produsele de tip convenience continuă să fie soluția ideală pentru momentele când vrei să savurezi mâncăruri delicioase fără să petreci mult timp în bucătărie. Gama Chef Select, de la Lidl, oferă produse ce pot fi consumate pe loc, de la sandvișuri, la salate deja preparate sau produse gata de servit, precum zacuscă, humus, fasole bătută. Și pentru că deserturile sunt cele mai căutate în momentele în care vrei să te răsfeți, gama Chef Select aduce torturi și prăjituri pentru toate gusturile. 

În plus, gama conține și produse ce necesită o minimă preparare, de exemplu diverse aluaturi, o varietate de paste, musaca sau produse de patiserie congelate, care scurtează mult timpul de preparare al unor rețete complexe.

Gama Chef Select este prezentă în portofoliul Lidl România încă din anul 2014. De atunci, compania a dezvoltat cu consecvență sortimentul de produse de tip convenience, adresat consumatorilor ce nu au foarte mult timp pentru gătit, dar își doresc să aibă parte de o masă, o gustare sau un desert rapid, la cel mai bun raport calitate – preț. În prezent, gama cuprinde aproximativ 50 de produse de tip convenience, care se găsesc permanent în magazine. În plus, pe parcursul anului, pentru a veni în întâmpinarea clienților cu o ofertă adaptată nevoilor de consum, Lidl introduce periodic în magazine produse Chef Select cu specific sezonier.

Din 4 martie, clienții vor putea găsi în magazinele Lidl produse Chef Select de tip in and out, precum guacamole (7,99 lei) sau humus cu ardei capia și măsline (4,99 lei), cât și produse Chef Select din sortimentul permanent, la prețuri speciale, precum lasagna (5,49 lei, de la 8,49 lei) sau tort cu ciocolată și aromă de vanilie (20,99 lei, de la 29,99 lei).

În cadrul campaniei „Dă skip la ore de gătit”, Lidl România a pregătit și o surpriză pentru clienții care vor să câștige timp cu Chef Select. În perioada 4 – 28 martie, cumpărăturile de peste 70 lei ce conțin cel puțin un produs din gama Chef Select pot aduce premii precum o mașină de spălat vase sau un robot de aspirare.

Stirea anterioara

Pfizer face concedieri la centrul de distribuție din Belgia şi transferă activităţile în România

Stirea Urmatoare

Alertă în sistemul bancar. Un virus a afectat mii de telefoane Android

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.