NOU! Glovo livrează de astăzi în Botoșani

NOU! Glovo livrează de astăzi în Botoșani

Glovo, aplicația de servicii de livrare rapidă, este disponibilă pentru locuitorii din Botoșani care doresc să-și facă cumpărăturile personale într-un mod eficient.

Glovo este un marketplace care permite utilizatorilor să comande, să trimită și să primească orice. În primă fază, locuitorii din Botoșani vor avea acces la produsele restaurantului KFC și se pot aproviziona de la hypermarket-ul Kaufland. În plus, cu ajutorul categoriei "Curier express", clienții pot folosi aplicația pentru a trimite pachete sau plicuri în oraș, nu mai grele de 9 kg, care ajung la destinatar în mai puțin de o oră. Serviciul permite livrarea de documente sau recuperarea obiectelor uitate acasă, la birou sau la prieteni, precum ochelari, chei, genți și alte obiecte.

„În ultima perioadă, tot mai mulți oameni au avut nevoie de locuri de muncă și de servicii de livrare, motiv pentru care credem că prezența noastră pe plan local va fi benefică pentru locuitorii orașului și acum, dar și multă vreme după ce se vor atenua efectele actuale la nivel economic și social”, a declarat Victor Răcariu, General Manager Glovo România.

Pe parcursul anului, Glovo va încheia parteneriate cu restaurante locale și lanțuri naționale, magazine de cosmetice, florării și supermarketuri din Botoșani. 

„Încercăm să fim un real sprijin pentru restaurante, din moment ce încă le este limitată posibilitatea de a primi clienți în locațiile lor. Glovo le oferă suport prin consultanță în adaptarea meniurilor pentru zona de livrări, dar mai ales prin posibilitatea adoptării modelului nostru de business Marketplace, pe care potențialii parteneri îl pot folosi pentru a-și optimiza afacerile și pentru a-și păstra angajații. Acest model le permite restaurantelor șă-și folosească propriii angajați pentru livrare, îi ajută să-și crească vizibilitatea și vânzările (prin discount-uri, taxe de livrare scăzute, campanii 1+1 gratis etc.) și multe altele”, a adăugat Victor Răcariu.

Cum funcționează aplicația Glovo?
- Descarcă aplicația gratuit de pe Google Play sau App Store și creează-ți un cont;
- La deschiderea aplicației va trebui să setezi locația actuală în cazul în care nu este actualizată corect automat, pentru a vedea ce este disponibil în zona în care te afli;
- Alege o categorie din cele predefinite;
- Comandă orice dorești și urmărește curierul în timp real până ajunge la tine;
- Vei primi un email cu informații despre comanda plasată;
- Poți contacta curierul Glovo în timpul livrării pentru nelămuriri sau informații; 
- Plătește cu cardul introdus în contul tău direct din aplicație sau cash la livrare
- Oferă un rating restaurantului/magazinului de la care ai comandat, precum și curierului care ți-a livrat comanda;
- După finalizarea comenzii, găsești pe email confirmarea livrării și suma pe care ai autorizat-o pentru plată, cu toate detaliile despre costurile implicate.

În 2 ani de activitate a Glovo în România, au fost comandate peste 16,3 milioane de produse de la cei 1.500 de parteneri activi, restaurantele, supermarketul și curierul rapid fiind cele mai solicitate categorii în aplicație. Aplicația a fost descarcată de 1,7 mlioane de ori iar românii au comandat aproape 2 milioane de burgeri, 650.000 de shaorme, 680.000 de porții de cartofi și 520.000 de pizze. Cei peste 17.200 de curieri parteneri au parcurs în cei doi ani peste 23,2 milioane de km pe bicicletă, pe jos, cu scooterul sau cu mașina, reușind să îmbunătățească durata medie de livrare, de la 45 de minute la 38 de minute, pentru mai mult de 90% din comenzi.

Stirea anterioara

Accident! O mașină a acroșat un pieton, după care s-a izbit într-un cap de pod - FOTO

Stirea Urmatoare

Programul de lucru al Serviciului Public Comunitar de Paşapoarte Botoşani se prelungește. Vezi între ce ore va funcționa!

Va rugam sa folositi un limbaj decent; mesajele postate vor fi validate de un Moderator inainte de a fi publicate pe site.

NOTA: Va rugam sa comentati la obiect, legat de continutul prezentat in material. Orice deviere in afara subiectului, folosirea de cuvinte obscene, atacuri la persoana autorului (autorilor) materialului, afisarea de anunturi publicitare, precum si jigniri, trivialitati, injurii aduse celorlalti cititori care au scris un comentariu se va sanctiona prin cenzurarea partiala a comentariului, stergerea integrala sau chiar interzicerea dreptului de a posta, prin blocarea IP-ului folosit.

Site-ul www.ziarebotosani.ro nu raspunde pentru opiniile postate in rubrica de comentarii, responsabilitatea formularii acestora revine integral autorului comentariului.